Een horloge voor mijn zoon... maar welke?

Two tone of gouden Rolex :sunglasses:

2 likes

Mijn zoon kan gelukkig zichzelf zijn, geen last van zulke kneuzen. He’s huge. En zou iemand hem toch nog dwars proberen te zitten, dan kan hij terugvallen op wat ik hem geleerd heb.

Dus gewoon een horloge dat hij zelf mooi vindt, volstaat.

2 likes

Dat kan op die leeftijd alleen met een neppert van de markt in Istanbul of als je de zoon van een drugsdealer bent. Even wat overbodige flappen wegwerken. :joy:

On topic; een leuke vintage Seiko zou mijn tip zijn. Dan heb je voor 200 piek al wat leuks, een automaat met een mooie uitstraling, vraag @koekoek maar even naar de nadere details.

Om de standaard nato de ruimte te geven zitten de gaatjes vrij ver naar buiten in de lugs. Dat zorgt ervoor dat er bij niet-nato banden een (te) groot gat zit tussen de kast en de band.

Ik ergerde me hieraan, en dit is uiteindelijk een van de reden geweest dat ik de mijne vrij snel weer weg heb gedaan.

De automaat is ook een leuke optie voor TS, kan tegen een stootje en binnen budget.

Foto geleend van LVHM shop …eehh… Hodinkee :grin:

1 like

Nog steeds?

Webshop juwelier vd Ven Oss.diverse Seiko, Pulsar maar ook Swiss militairy hanowa voor een beetje. Swiss militairy hanowa heb ik hier nog niet zien langskomen. Is IMO best wél een leuk merk.

1 like

Die foto’s zetten je altijd nogal op het verkeerde been, of in elk geval het positieve. Zeker voor wat betreft het glas.

Dit is een foto uit het echte leven:

1 like

:point_up::+1:

1 like

Heb ik geen probleem mee. Ziet er met meerdere banden op internet prachtig uit!

Ja dat is het probleem met veel van die Hamiltons. Zien er op van die gestagede foto’s een stuk mooier uit dan om de pols. Dat is allemaal met gecontroleerd licht en onder de meest gunstige invalshoek. Dan valt het in het echt nogal tegen.

Certina heeft daar ook een handje van:

2 likes

Dan ben je al helemaal de uber kneus😂 wil je er bij horen moet je een tommy hilfiger of DW kopen. Geen smart watch

1 like

Je eigen foto had idd wel iets beter gekund :joy:

1 like

Haha, het overhemd verraadt dat ik dat plaatje van internet heb gejoept. :wink:

1 like

Dat zou ik ook zeggen bij zo’n hemd :joy:

1 like

Cyber Monday bij de HEMA op de keukentextielafdeling. :joy:

2 likes

Hoe groot is de pols van @iNeedaWatch junior eigenlijk?

Iemand bij Swatch Group op kantoor is handig met Photoshop :joy:

Dat heeft de handopwinder ook wel, zo’n bol niet ontspiegeld glaasje weerkaatst alles. Het reliëf op de plaat van de automaat maakt het optisch nog iets erger.

1 like

Als het toch iets Aziatisch mag zijn, natuurlijk de al genoemde Seiko en Orient, maar vergeet ook zeker Lotus en Pulsar niet, groot aanbod in alle stijlen, hier wat sportieve voorbeelden:

1 like

U heeft aandelen Seiko Epson? :grin:

4 likes