Een horloge voor mijn zoon... maar welke?

U heeft aandelen Seiko Epson? :grin:

4 likes

Geen idee. Maar aangezien hij circa 2 meter lang is en geen mager mannetje, moet het geen 35 mm. ding zijn. 40 tot 43 mm lijkt me mooi.

Dat zijn printers.

Toch ook een bijzonder mooi Europees horloge voorgesteld.

2 likes

Ja en Orient horloges

2 likes

Jep. Hij draagt em nu op een zwarte band met witte stiksels. :fire:

1 like

Haha ik zie het

1 like

Haha nee hoor, alleen maar zelf goede ervaring. Ook kan ik me nog herinneren vanuit mijn late tienerjaren dat die merken behoorlijk populair waren.

Lorus was zelf mijn tweede horloge na een plastic Casio, en daarna volgde een Pulsar chronograaf.

Je bespaart echt een boel ten opzichte bannen Europees horloge. Die hierboven door mij ook genoemde Yema is toch echt van een andere (prijs)categorie!

1 like

Life goal:

:pray:

1 like

Absoluut! En je kunt je niet voorstellen hoe gelukkig dat mij maakt :blush:

Ik zou sowieso voor een nieuwe gaan als het een kado is. Mooie Seiko, kun je altijd mee aankomen :ok_hand::ok_hand:

Haha. Dat vergroot de keuzemogelijkheid alleen maar.

Dank voor alle reacties. Probleem is dat ik nu nog verder van huis ben :joy:
Zonder gekheid, leuke opties en sowieso een hele goede suggestie om zoonlief te betrekken bij de keuze. Ik zal hem proberen niet te dirigeren naar mijn voorkeuren, dus er zal ruimte zijn voor eigen inbreng. Wel zo handig natuurlijk, anders doet hij hem waarschijnlijk niet om.

2 likes

Jaa, nòg meer keuze… :flushed:

Waar heb je die gehaald. Tof voor mijn kleine man.

2 likes

Denk hier:
https://phoiboswatcheurope.com/categories/collection/sea-nymph.html

1 like

Ik ga gelijk kijken

2 likes

Budget iets oprekken en voor een blauwe Longines hydroconquest gaan. Kun je mooi afwisselen met jouw zwarte :sunglasses:. Zo vader, zo zoon.

Zou met hem ergens naar binnen stappen en zelf op ontdekking laten gaan en de pinpas erdoorheen halen.

1 like

Wie zegt dat 16 jarige niet met horloges om kunnen gaan?:kissing_heart:

5 likes

Haha, dat zou ie willen! (Misschien ook niet :face_with_raised_eyebrow:). Maar dat lijkt me meer iets voor als hij 18 wordt. Wel leuk gevonden.

Ergens naar binnen is wel een goed idee. Maar hier in de ‘stad’ is de keuze niet bepaald reuze, behalve bij de massa-merken als Seiko e.d.). Maar voor wat inspiratie (nog meer…) prima plan :+1:

1 like