Overseas deelt in de hypeklappen.
Met zn huidige list van 25,7k (!!!) zal zwart/zilver onder list niet lang meer duren
Fors horloge, vooral op foto maar echt knap.
Overseas deelt in de hypeklappen.
Met zn huidige list van 25,7k (!!!) zal zwart/zilver onder list niet lang meer duren
Fors horloge, vooral op foto maar echt knap.
Wil je die grafiek aub verwijderen
Ja dat weet ik nog, was begin van de middag nog je beste vriend ray dat was in de avond wel anders
Edit: zwarte plaat is ook prachtig en bijna list he
Leuk stukje! Interessant om te lezen.
Blijf de huidige lijn erg mooi vinden.
Maar een keer een stalen 222 zou helemaal lekker zijn.
Bizar die ga ik meteen bellen om te vragen of die met me uit eten wil dit weekend
Prijsverhoging gezien?
Ook voor de prijsverhoging lag hij al iets boven wat ik op het moment wil uitgeven aan een horloge.
Super leuk om te lezen!
Bedankt voor het positieve respons!
Blijft toch wel een verrassing hier dat de 222 (+re-issue) lager scoort dan de derde generatie…
Misschien kan ik nog een aantal mensen ompraten?
In het zwart vind ik hem erg fraai. Toch maar is ergens proberen om te passen. Mijn polsen zijn niet super groot te noemen maar normaal 41/42mm goed te doen.
Ik ben bang dat deze dan ook niet te betalen is…
Helemaal mee eens dat dat een prachtige toevoeging zou zijn!
De tweede en derde generatie in 42mm zijn toch wel groot uitgevallen vergeleken met de vintage modellen, vooral kijkende naar de geweldige proporties van de 222.
Okay zo begint hij wel wat te leven
Erg mooi hoor, jammer dat ze niet rond de 38mm of iets gemaakt zijn…
Wellicht… indien de bezel te wijzigen… die is echt heel erg.
Doe dan toch maar de 222 🫣
Iets is hier niet helemaal mooi in verhouding…
Ben ik met je eens, al vond ik deze maatvoering eigenlijk niet vervelend en voelde het op mijn pols een beetje zoals een 39mm explorer ook zou voelen. Modern maar mooi qua maat.
Was echt wel een fantastisch mooi ding
Mijn ervaring is toch anders. Ik vond hem echt te groot en te grof.
Te groot: helemaal eens. Op een 17-17,5cm pols alleen op rubber goed draagbaar vond ik. Te grof: vond ik niet, erg mooie afwerking. Enige minpunt vond ik het iets te ielige datumfont.
Jammer wel, blijft een enorm tof ding. Maar zo genoeg anders wat wel mooi past