Goed geschreven: On the spot en on topic! Chapeau! Dit is tenminste een reactie op dit topic waar wij als forumleden iets aan hebben. Ik heb weer wat geleerd. Hartelijk dank!
Conclusie (zie plaatjes): De Islander is gewoon een ‘hommage’ aan of de opvolger van de Sharkey. Case closed!
Hij werkt niet goed genoeg. Ik krijg nog steeds reacties te zien. Gelukkig krijg ik geen meldingen meer wanneer één van de 31 personen in mijn negeerlijst op mij reageert.
Afijn, ik zou hier niet voor gaan, maar bij Crystal Times een kast kopen, bij Strapcode een band, een NH35 erin en zelf een gave mod neerzetten. De onderdelen zijn overal te vinden.
Een 4R36 SKX:
Yep. Verbaas mij ook over alle reacties, maar ok. Er zijn al 264 soortgelijke duikers op de markt, maar het zal wel.
En, heel vreemd, maar ik heb niks meer met mods. Ik heb zelf een skx, helemaal prima om te dragen, maar op veel punten gewoon te lelijk, en te druk. Dan zou je denken : nieuwe bezel/plaat/insert blabla maar toch…het wordt zo een geknutseld ding. "Ja maar toch te gek, zo een zelf gebouwd horloge? Helemaal je eigen smaak? "
Hum…nee. Niet meer. Het is toch anders, toch niet hetzelfde, toch een soort van bouwpakket.
En helemaal prima voor een ander, ik zie de prachtigste mods voorbij komen hier, maar nee, niet voor mij. Ik kan het ook niet goed verwoorden… het is zo moeilijk…
edit : en dan plaatst hij hierboven net dit in dezelfde minuut
Dat lijkt mij ook een leuk idee! Vergt dat veel oefening? En is het te doen om de wijzers te plaatsen zonder specifiek gereedschap?
Alles is te doen, maar ik zou op eBay even een setje bestellen.
Ik heb wel op locatie eens gemod, wijzers geplaatst met een doorgeknipt wattenstaafje en een saffierglas erin geslagen met een kurk en een klauwhamer.
Innovatie dient de mens Maar ik zou het iemand zonder ervaring niet aanraden
.
Jezus. Dat zijn er veel
Dan moet Laco maar oppassen, die noemen hun op de oorspronkelijke flieger gebaseerde modellen ‘replica’ .
zou begrijpelijk zijn. Ik ben ontzettend vervelend
Niet waar
Touché.
Veel verwijderd (en dan verdwijnen de reacties soms ook) maar volgens mij kunnen we (bijna) allemaal weer verder.
Gaat je niet krijgen vanuit de USA, dan moet je echt altijd dokken
Geen wonder dat ik geen antwoord kreeg op mijn vraag of hiervoor toevallig de kasten van Crystal Times voor gebruikt zijn
Pijnlijk he? Jij staat er nog niet op .
Je vraag gemist, excuus. Het antwoord voor je:
Ik heb geen idee.