Een Zenith El Primero; echt of fake of een frankenwatch?

Soms moet je wat risico nemen, wie weet heb je juist een mooie aankoop gedaan, ik wens je sowieso veel plezier met jouw verworven Zenith.

Die is zeker niet origineel.

3 likes

Dank je wel, ik lig te zonnen en het scherm van m’n iPhone is bijna niet te lezen met m’n zonnebril op :sunglasses:, zetnith gewijzigd!

Waar schijnt de zon dan vandaag? In het Brabantse is het nog bewolkt

1 like

Echt?
Bij mij schijnt de zon wel hoor! :sun_with_face:

2 likes

Hier ook prachtig, stralend weer
 helaas lig ik niet lekker in het zonnetje, maar druk horlogeforum lezend
 uhh ik bedoel aan het werk :wink:

Ik ben ook benieuwd naar het horloge.

1 like

Oud-Beijerland komt het zonnetje langzaam door.

1 like

Komaan, verlos ons uit ons lijden en stuur de foto’s! Je hebt ons lekker gemaakt, boter bij de de :fish: nu graag

In Twente is het nu echt lente, ik lig heerlijk in de zon te lezen in “De Idioot” van Dostojevski omdat ik door de gedwongen vakantie niets beters heb te doen😀.

2 likes

dit

Ik denk dat @denny73 nog in schok is. Of gewoon in de tuin of op het balkon zit met dit mooie weer. Iets wat wij ook zouden moeten doen.

2 likes

Of 
 het is ergens goed fout gelopen :see_no_evil:

Ik ben ook benieuwd hoe het nou zat

imagehttps://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51MYM003XGL.SY445.jpg

4 likes

giphy
Waar blijft die update?

1 like

Het zal wel met de post onderweg zijn vanuit het buitenland lijkt me zo

Nou, hier komt de update, ik moest zelf ook even bijkomen en mijzelf knijpen maar het bleek om een gehackte account te gaan, en dat horloge was ergens vandaag geplukt en ik weet niet waar vandaan. Ik heb inmiddels al een en ander in werking gezet om mijn geld terug te krijgen.

Ik merk trouwens dat er de laatste tijd veel gehackte account zijn op eBay. Ik ben horloges tegen gekomen van van een gerespecteerde horlogedealer maar kwam ook exact diezelfde foto’s weer tegen in de verkoop bij andere account. Let wel, dit zijn accounts met een 2000 positieve reviews.

Kunnen jullie het geloven?

3 likes

Dat meen je niet. Wat ontzettend klote om te horen. Ik geloof dat half HF gehoopt had op een fantastische grail in de post!

Helaas is op dit moment is zowel MP als eBay echt een ramp qua gehackte accounts. Hopelijk heb je met Paypal betaald en kan je het geld terug krijgen, succes!

Niet gehoopt, wel verwacht.
Sterkte!

2 likes

Eerder dan een dat een rerespecteerde handelaar een el primero verkoopt voor 900 euro :thinking::face_with_raised_eyebrow: Hopelijk krijg je je geld nog wel terug.

4 likes