Eerste horloge, 2000 euro

ja die waren altijd erg populair maar dat is nu helemaal over zo lijkt het, ze worden massaal gedumpt :joy:

1 like

Haha ja klopt maar dan moet je juist je slaag slaan :joy::joy::joy:


Deze…

3 likes

Echt?
Vind dat zo’n saai model…

Ot: een mooie Tudor bbb kopen hier op het forum.
Je komt er zelf al mee, waarom nog zoeken?

1 like

1300 euro is geen geld, dus aan je vraagprijs kan het niet liggen

1 like

In het kort: reduced is 39 mm, pro is 42 mm. Reduced is automaat (en blijkbaar volgens sommigen een bitch om te servicen), Pro is handwinder. Reduced is 1500-1750 full set, Pro is 2800-3100 full set (grijs, tweedehands). En een stukje geschiedenis van de Pro uiteraard.
Reduced is mooie starter hoor, maar in jouw prijscategorie zou ik toch voor iets anders gaan. Vind de subdial configuratie (staan wat verder uit elkaar) ook minder mooi dan de Pro, maar dat is persoonlijk.

En als we toch aan het spammen zijn: kijk eens bij mijn mooie Hamilton…hou je nog 1250 euro over voor wat anders. Zoals een paar vintage Seiko’s of zo (die heb ik ook toevallig te koop, kan toch niet waar zijn)…

2 likes

€1300 ???

2 likes

Lol, de devaluatie gaat snel van die Seiko’s joh

1 like

Verkocht! Komt u maar :smiley:
Ide betaald het verschil.

Ja als je Ide gelooft wel !! Maar dan gaat hij in de plomp voor dat geld :wink::grimacing:

2 likes

Haha ja hij is waarde kwijt van horloges sinds hij er zelf geen meer heeft :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:joy::smirk:

1 like

ah, waarom krijg ik dan drie keer per dag per WhatsApp een vraag of je een bepaalde aan- of verkoopdeal moet sluiten? :wink:

1 like

Maar ook daar krijg ik geen antwoord op :joy::joy:

1 like

Tijd om op eigen horlogebenen te staan mijn beste.

2800-3100 gaat hem niet worden helaas, 2000 is het matje. Waarvoor zou jij gaan in die categorie? Behalve jouw Hamilton natuurlijk :wink:

Leuk met die blokken op de trappers :grin:

Nee zonder gein, ik denk zeker als je een duiker overweegt dat een MM300 Eem serieuze optie is…wel hoog maar afwerking is erg hoog (niet omdat ik hem te koop heb staan) maar dat is denk ik gewoon een feit !

3 likes

Ik mis nog een belangrijke suggestie lieve mensen! :smirk:

Een speedy automaat mét datum aanduiding én saffier glas?
Een klokje waarbij jeje kan onderscheiden van de grauwe meute?
Stijlvol, sjiek en minder saai dan de Speedmaster Reduced?

** tromgeroffel **

De Speedmaster Triple Date Automatic:


…en nee hij is niet tekoop :sunglasses:

1 like

Zoals ik al zei: een Seamaster of bijvoorbeeld Breitling Colt.

Bijvoorbeeld een Seamaster 2531, de Bond versie blauw. Erg mooi, tijdloos, waardevast.

1 like