pffff ik weet het niet meerā¦
Er zijn ook van die dieren die ontzetttend sherp kunnen zien:wink:
Plaatwerk vernieuwenā¦
Jij?
Junior toch, natuurlijk mogen mensen fouten maken. U zult het toch mij eens zijn dat als er dit al zichtbaar te ontdekken valt, men er niet aan moet denken wat er van binnen allemaal aan schort? Nogmaals ik blijf het bij een horloge in deze prijsklasse een schande vinden.
RLC kan wel wat hebben hoor
Ja ājijā, ā¦omdat we altijd zo gezellig informeel keuvelen op ons forum. Maar als u er prijs op stelt, doen we lekker āuā met dien verstande dat u mij gewoon ājijā mag noemen hoor. Verschil moet er immers zijn. Ook in meningen gelukkig, ik vind het geen āschandeā maar gewoon een fout. Tja.
Dat doet mij denken aan de uitspraak van e.o.a. schrijver.
Op de vraag van de interviewer : mag ik u tutoyeren, antwoorde de schrijver, prima zolang ik dat u niet behoef te doen
p.s. zal wel een generatie kloofje zijn, of 2
Kan me nauwelijks voorstellen dat u 2x zo oud bent, in welk geval u zeker in een of ander biermerkboek van wereldrecords zou staan. Ik klink wellicht jong en zo voel ik mij ook, maarā¦
Tsja, daar begint het mee ā¦
Overigens nou snap ik ook uw vasthoudendheid, ā¦immers āEen oude man behoudt uit zijn jeugd alleen nog zijn principes.ā Het is een schande!
Alles met een glimlach hĆØ. Maar goed, TS heeft het horloge op laten sturen. Het gaat vast helemaal goedkomen.
Dan was ie nu al 1000 meer waard door deze speciale afwijking
Onzin. Eerst wordt een foute plaat niet gezien, dan wordt hij gemonteerd en vervolgens bij de eindcontrole gemist. Echt heel slordig
Ik denk dat je hem total-loss terug krijgt van Tudor. Nou niet echt een merk wat veel aandacht aan zijn producten besteedt. Het bewijs is je wijzerplaat, ik zou gewoon even de boel corrigeren met type-ex.
Oei, ik dat onding ook maar even onder de 10x loep bekeken, ziet er goed uit bij mij, 8 regels heldere, nette en onbeschadigde lettertjesā¦
En mijn sluiting is ook nog 100%, voor zoān waardeloos verstelbaar sluitinkje dat elk jaar in de ultrasoon zou moetenā¦
Mocht je iets ontdekken op deze fotoās, zeg het mij dan NIET, ik zie het nu toch niet
Is ie al terug?
Ik zie het, maar zal het maar niet zeggen dan
Ik moest wel 2 keer kijken, maar nu zie ik 't ook.
Fuck zie het ook omg
Balen! Ik zou er ook ziek van zijn. Sowieso retour voor een dial swap
Gewoon bij S&C samen het horloge controleren op uiterlijke schade en dit laten noteren.
He, maak mij niet gek he?