Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🄳

Oeps ik reageer op een heel oud bericht excuus!

Nee hoor

Die tweede foto ziet er goed uit.
Die eerste foto? Tja, ik mag het niet zeggen, maar vooral niet de linker onderkant goed gaan bestuderen. :no_mouth:

1 like

Ik zit te trollen sorry kon het niet laten :kissing_heart:

2 likes

Wat is er dan bij die e van Chronometer? Een stofje? :see_no_evil:

3 likes

Ik know het :rofl: (RLC topic, moet een beetje Engels in voor komen, he)

2 likes

Yep, nu zie ik hem ook, bedankt he… maar alleen met 10x vergroting of een macro foto, is zo met het blote oog niet te zien.

1 like

Maak je eigen niet zo gek met die zoom foto’s.
Ik denk dat die kras bij RLC niet eens zonder loop te zien was.

2 likes

Mij maakt het ook niets uit hoor, het is geen Rolex he :shushing_face:

3 likes

Jawel met loup en ook met het blote oog als je het weet

Snap heel goed dat je daarvan baalt RLC, zou dat ook niet leuk vinden. En dan trollen hĆØ? Wacht maar tot ze het zelf een keer hebben met hun dure NA. Dan janken ze t hartst. Je zoekt enige bevestiging dat het wel weer goed komt. Heb dat zelf ook hoor. Gewoon niet meer delen hier voortaan dat soort dingen, heb je dat getrol ook niet. Of een PB naar iemand die jou begrijpt. Komt helemaal goed met die reparatie, voor je t weet loop je weer te shinen met je prachtige Tudor! :+1::star_struck:

5 likes

Maat van mij heeft de blauwe inhouse Tudor Black Bay. In februari gekocht. Splinternieuw.
Uurwerk stopte ermee drie weken terug.

Is ook teruggestuurd naar Tudor.

Lekker is dat voor zo’n dure klok :-1:t2:

2 likes

Gaat er niet om dat iets kapot gaat, het blijft mechanisch. Het gaat erom hoe het bedrijf dit oplost en volgens mij is dit allemaal dikke prima en wordt het direct verzonden ter reparatie.

3 likes

Ik zeg houden!
Over een paar jaar is dit een uniek stuk.

Geintje natuurlijk…

1 like

Misschien zeg ik iets geks, maar als je dat horloge net nieuw hebt aangeschaft, dan zou ik eerst vragen om een volledig nieuw exemplaar. Heb je dat al geprobeerd?

2 likes

Weet niet zeker aan wie dat gericht was, maar dat was zeker niet mijn bedoeling, enne mijn

Was zelfs nog iets duurder dan die van de TS, en heeft ook een minuscuul foutje…
Maar als die fout bij mijn horloge met het blote oog te zien was ging ik er ook mee terug :+1:

Peter, zoiets heet in de volksmond gewoon een boek.
:rofl:

3 likes

Wel vlot uitgelezen natuurlijk.:wink:

2 likes

Het is een geweldig boek hoor!

1 like

:point_up_2:

Dat dus, daar heb ik zelf ook last van. Ik zou het horloge terugsturen. Maar ook diverse foto’s maken en vermelden dat je het in perfecte staat weer geretourneerd wilt hebben.

1 like