Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🄳

Ik zou hem absoluut terugsturen. Voor dat geld verdien je immers een horloge in perfecte staat te ontvangen. En zoals je zelf al aangeeft; wanneer je dit eenmaal is opgevallen zul je je er aan blijven storen - iets wat natuurlijk onwijs zonde is met een dergelijk horloge.
De wachttijd zal even doorbijten zijn, maar moet het waard zijn. Overigens verwacht ik niet dat het horloge beschadigt zal raken wanneer je de reparatie door Tudor zelf laat doen. Dat zou helemaal beschamend zijn.

1 like

Ik leef met Ralph mee, je wilt niet weten hoe, ook professionele, organisaties met je horloge omgaan. :scream:
Genoeg te vinden hierover op het Forum.
Dus ik begrijp zijn sceptisch. :roll_eyes:

1 like

What a ā€œshitterā€ koop toch gewoon een seikotje :wink:

Heb ik al…

6 likes

Oef, net terug na reparatie?

5 likes

Dit, en voor de zekerheid Mr. Brakke even in stelling brengen :nerd_face:

Ik geef toe; daar schrik ik toch wel een beetje van.

Heb ook al eens zo een probleempje gehad met een Tudor en de wijzerplaat toch maar laten zitten

7 likes

tenor (4)

Ik zou er een poll voor maken😜

Maar even serieus; het is toch niet normaal dat voor zo’n duur product dergelijke fouten niet door een QC worden waargenomen?

4 likes

@RLC , zoals @jlikeswatches zegt, heb je het erovet gehad om de Tudor te ruilen met een nieuw exemplaar?

1 like

Uiteraard geprobeerd, maar niet mogelijk. Deden ze niet aan.

2 likes

Waarschijnlijk oorspronkelijk geleverd aan Australie, swiss mate, je weet het niet…

5 likes

Dat klinkt redelijk, je dient het eerst aan te bieden om het issue door de verkoper te laten oplossen.

Balen, helaas de lange route, komt vast wel goed, 6 weekjes zijn zo voorbij. :+1:

Achteraf gezien is de tijd vaak snel voorbij gegaan

Dat allemaal dus. Is ie al onderweg, @RLC?

3 likes

Hij is gisteren al weg gegaan. Nu afwachten. 6-8 weken :sob:

Ff duimen dat je hem terugkrijgt zonder bouwsporen op de kast :ok_hand:

1 like

Mooi man, jij hebt een Tudor incoming :+1:

6 likes

Foto vóór gemaakt, gewoon even kijken, en bij problemen weer terug gaan om te ruilen, want kast verneukt = polijsten, en polijsten = kast verneuken, dus dat mag niet bij een nieuw horloge. :thinking: