Heb is even gegoogeld op bv. Rolex dial imperfections. Ook van nieuwe Rolexen dus dit soort foutjes te vinden. Omega e.a.ook. Dus die flauwekul van: tis geen Rolex hè of: toch maar een Rolex kopen kunnen wel achterwege blijven.
En ik heb er nou juist eentje gekocht om dit te pas en te onpas in elk willekeurig topic te kunnen melden
Wens je daar veel genoegen mee !
Plaag die jongen niet zo. Zal allemaal reuze meevallen. Hoogstens een paar kleine swirls van het openen maar dat zie je alleen onder een bepaalde hoek of als ze diep genoeg zijn kan je ze voelen met je nagel.
Succes RLC met wachten!!
Noh, ik heb weleens horloges terug zien komen van de leverancier…poeh. Alsof ze dichtgedraaid zijn met een kaasschaaf.
Je hoort het idd wel eens ja. Kwestie van pech denk ik
Yup. Helaas ook ooit zo een ervaring gehad. Betrof een Hamilton
Laat dat “wel eens” maar weg, de horror!
@RLC Zolang het over de reparatie van je schitterende Tudor gaat stel ik je het volgende voor:
Stuur mij je adresgegevens even per PB dan stuur ik ze naar je op!
Groetjes, Alletijd.
Je zal er nog van staan te kijken. Vaker wel dan niet denk ik
Schande alweer
Alweer hè, poeh poeh. Kan ik u toevallig een geel hesje en een bordje “Ik vind het een schande!” aanbieden? Het hoofdkantoor zit in Diemen…
Mijnheer Junior, ik ga u nu toch bijna verdenken van het lidmaatschap van de S&C fanclub…
Crimineel grappig .
Goed dat je hem teruggestuurd hebt als je je er aan stoort.
Maar hey, quality controle?
RLC heeft er zelf een maand mee rond gelopen alvorens het te ontdekken. En dan ook nog eens via een foto.
Niet zo vreemd dat het er bij Tudor doorgeglipt is lijkt me.
Ik vind dat je voor een horloge van €3500 wel mag verwachten, misschien zelfs eisen, dat in ieder geval de wijzerplaat piekfijn is. Als het nou op de caseback zou zijn, dan zou ik het Tudor niet aanrekenen, maar dit is hetgeen waar he de hele tijd naar kijkt
Daarom gaat Tudor er toch ook een nieuwe wijzerplaat inzetten?
Ja daar heb je inderdaad helemaal gelijk in😬. Eigenlijk zou Tudor een horloge moeten uitlenen zo lang de reparatie duurt, net als bij auto’s en telefoons
Wel even voor aflevering foto’s maken van de staat voor de verwisseling.
Anders krijg je “dat was al zo toen we em kregen”.
Dacht dat alleen Invicta horloges slechte qc hadden.
Gewoon opsturen en eisen dat je problemen verholpen moeten worden. Mag ook wel met een horloge die een enkele duizenden euro’s heft gekost.
TS had het ook gewoon voor lief kunnen nemen. Wat stelt het nou helemaal voor…?