Misschien is het een goed idee om een vergrootglas mee te nemen bij aanschaf van een nieuw horloge ?
Mijn ervaring is dat de meeste juweliers er wel een hebben liggen die je even kunt lenen mocht je hem vergeten zijn
Scheelt een hoop gedoe wanneer je die piepkleine beschadigingen ziet voordat het horloge uit de stickers gaat .
Prima,
Ik zou zeggen… Als je er last van hebt laat je dan even lekker gaan in het Taalnazi topic.
Die staat hier gewoon op negeren, heeft de rest er geen last van.
Verder, ontopic:
Ik zou de Tudor ook retouren. Maar 6 tot 8 weken wachten, man man…
De lol zou voor mij al van het horloge af zijn.
Laat ik het afsluiten, mijn ergernis gold vooral de brombeer-toon.
Zoek in de zoekfunctie op “fixed that” en je krijgt een hele trits van plagerijen van bekende forumleden naar elkaar. Niet één keer deze reactie.
Dat bedoel ik met veranderde sfeer op het forum.
Nu heb je overigens het volste recht te zeggen dat je dat van mij niet accepteert omdat ík het doe, daar kan ik mee leven.
Gelukkig heb je de collectie even vastgelegd zonder de tudor, moet zwaar zijn geweest.
Haha, op je Primula getrapt? Sfeer is overigens prima hier. Jij bent lekker bezig. Daar verandert geen d of een t wat aan. Niks aan het handje…
Nee, ze zat er op…
Proost
Dank U, juist-is-juist.
Heb hier geen probleem mee.
Ben zelf ook zo (een beetje), maar ik typ veel op de tablet en dan ben ik al blij dat het ding er niets anders van maakt.
Edit: Soms lees ik ook wel eens bv " het horloge licht in de lade"…
Maar dan glimlach ik eens en reageer niet.
Vaak zijn het dan mensen die vele grotere (andere) vaardigheden hebben dan ikzelf. Waarmee ik wil zeggen dat je intelligentie niet mag afmeten aan schriftelijke taalvaardigheid.
Ik had ook niet de indruk dat jij taalvaardigheid miste. Daarom durfde ik die plaagstoot ook aan. Doe ik zeker niet bij mensen die slecht in spelling zijn, dan is het gemeen.
Je bedoeld je dagelijkse routine?
Ik zit te wachten op oneffenheden in een Omega…
Omega Grey side of the moon?
- Komt dat topic wel
- Komt dat topic niet?
0 stemmers
Een Snicker, 2 Snickers, valt me tegen van een taal purist
Snickers is de merknaam. Ook voor 1 stuk.
Taalpurist is 1 woord
Ben ook geen Snicker eter, noch taal purist
Vanaf wanneer is iemand een ‘zeer gewaardeerd’ forumlid
Volgens mij werd dit ook door iemand gevraagd in een ander topic, in de top vijf die men niet terug wil zien
Als je zo ver uitvergroot zie je natuurlijk alles. Bij omega zal dit eerder standaard afwerking zijn dan foutjes in de afwerking