Eindejaarsbonus, 13e maand: op welk horloge trakteer jij jezelf?

Deze voor mij ,
Ocean one ceramic van steinhart
ik zag de ocean one vintage bij forumlid sinergy.
Daardoor ben ik er naar gaan zoeken .
Gisteren besteld , vandaag al onderweg .
Hierbij een fototje van internet .

7 likes

Hands down de eerste…

2 likes

Ik ben er wel een beetje bang voor :sunglasses: Als deze er komt, moet de Nomos onder andere wel het veld ruimen. Dan geen andere pure dresser erbij.

Vorige week stiekem bij Brunott even om de pols gehad. Evenals de Snowflake overigens.

Ook even met de huidige erbij. Een overzichtje, niet de beste foto’s overigens:

4 likes

Prachtige top3. Welke het ook wordt, wat een mooi eerbetoon aan jouw vader zal het zijn.

1 like

Ga voor Christaan! Zeer stijlvol, apart en gelukkig geen eenheidsworst. Doen! Ik denk dat je vrouw dit ook kan waarderen. (mijn vrouw heeft al heel wat, vooral vintage, horloges zien voorbij komen, maar als ik die Klaauw laat zien is ze gelijk verkocht)
En mijn vrouw heeft een zeer goede smaak, niet voor niets heeft ze voor mij gekozen :wink:

2 likes

Ik zal er mss aan moeten wennen, maar ik vind “Seiko” en “GrandSeiko” samen op de plaat toch mooier.
Zal wellicht met herkenbaarheid te maken hebben.

1 like

Daar ben ik het dan ook mee eens. En het is inderdaad anders dan anders. Qua smaak van je vrouw kan ik niet oordelen. De mijne heeft ook smaak vindt ik, anders had ze mij niet “uitverkoren”.

1 like

Deze graag…:innocent:

5 likes

Ik doe nu toevallig mee aan een raffle voor dit horloge. Kleine kans maar wie weet krijg ik dus nog nog een eindejaarsbonus in de vorm van een Seiko :smiley:

Zeker de Seamaster! Zou in mijn geval volgende week ook zomaar de Black Bay kunnen zijn en de week erna de Pelagos :joy:

1 like

:sweat_smile: fingers crossed, dan maar :+1:

Kans van 1 op 59. De trekking is als het goed is aanstaande zaterdag. :scream:

? doe je op de Sinn?

1 like

Deze misschien.

6 likes

Mooi exemplaar ook…

1 like

Ja

Heel erg mooie inderdaad, dat trok me over de streep om mee te doen. Ik ben normalieter niet zo’n fan van raffles/loterijen maar anders is zo’n horloge echt buiten bereik voor me. Nog 2 daagjes wachten haha

1 like

Grapje? Je weet dat het geen duikerbezel is? :confused:

Hahahah my bad, dat wist ik niet. Excuses voor mijn dommigheid, waarvoor dient deze bezel dan?

Er staan een aantal betaalbare van der klaauw’s op chrono24 zie ik

1 like