Einzeigers; show ze hier

Ik ben maanden later terug hier en intussen was er niemand!

Blij.

7 likes

Die kamer waarin je zit is inderdaad erg leeg. Geen ziel te bekennen. Maar je hebt het in ieder geval gezellig voor jezelf gemaakt met een vuurtje en een glas Vodka. En een mooie Luch aan je pols natuurlijk :+1: :wink:

Proost!

1 like

Nog altijd leuk, morgen gaat ie een paar uur om de pols:

5 likes

Het is ons halfoverdekte dakterras, bijna een extra woonkamer. De borrel is een Tanqueray No. Ten gin met een Fever Tree tonic. Yummmmie

2 likes

5 likes

Goh, dat ik dit topic gemist heb : ) . Ik heb er nog maar 1 over gehouden, met de meest cleane wijzerplaat:

13 likes

Love at first sight! Nét nu ik voorgenomen had nu écht voorlopig niets meer te kopen.

1 like

Ben er ook nog steeds super blij mee draag em heel vaak, maar ooit twijfel ik ook wel om weer een keer iets anders te zoeken…

1 like

Ik had het over dit topic :smile:

1 like

Weet ik. Was ook maar een grapje! :smile:

1 like

:star_struck: En dan gelijk ook nog een 24-uurs-versie. Nice! Je weet dat wij ook een 24-uurs topic hier hebben?! Misschien even cross-posten?

2 likes

Het is al laat en ik heb er een werkdag van 13 uur opzitten :wink:

En verrassend goed afleesbaar!
Tnx, ik zoek die topic op

Wow gaaf. Even het topic opgesnort :+1:t2:

1 like

grappig om te zien, wacht je eindeloos lang op je Einzeiger project, gooi je hem na 3 dagen in de verkoop want je kan er niet aan wennen.

3 likes

Ik denk het niet. Ik verbaas mij daarover ook. In mijn beleving kun je niet in drie dagen bepalen dat je niet aan iets kunt wennen. Maar goed, dat ben ik. Iedereen is anders. Desalniettemin mag men zich toch even verbazen en dat uitspreken, toch?

2 likes

Ja hoor dat mag.

Ik kan het in 5 seconden. Ik ben ook weleens gek geweest van een horloge, ging hem passen en meteen was de bubbel gebarsten.

1 like

Same, heb heel lang gekeken naar een el Primero. Toen ik hem omdeed in Antwerpen was de liefde direct over.

1 like

Van de week een Seiko binnen gekregen. 5 minuten later stond ie in het blauwe gedeelte. Het is net als met vrouwen, als het niets is kun je er lang naar blijven kijken maar ze worden er echt niet mooier op.

op een paar na, die worden na een paar pinten bier wel steeds mooier

5 likes