Entry level Rolex: Doen of no-go?

:face_with_raised_eyebrow: Een DJ 36 is gebruikt vaak wel goedkoper te vinden dan een OP.

(even ter verduidelijking; je laat mijn ogen bloeden met zo’n opmerking)

4 likes

Sorry. Om het goed te maken een liedje voor je:

2 likes

Haha niet die pure horror weer :smile:

Ik vind een vintage datejust inderdaad de echte isntap Rolex.

2 likes

Fixed that for you (and for @HanDavinci)

2 likes

Echt? :hushed:

1 like

Gezien je nogal stellige bewering is het inderdaad af te vragen of je je daar bewust van bent…:grin:

Nou weet ik weer niet of jij dat schertsend bedoelt dus ik leg het maar voor de zekerheid uit, straks wordt ik verkeerd begrepen :confounded:

Duh, “Echt?” 100% was ironisch bedoeld. Dat kon je weten uit mijn openingszin:

… en die openingszin was juist stellig bedoeld. Ik vind een gewone Daytona niet lelijk, maar ik wilde deze niet voor de zoveelste keer in beeld brengen:

1 like

Sinds wanneer heeft Rolex entry level prijzen? :open_mouth: :roll_eyes: :smirk:

1 like

Dank voor je uitleg, maar ik begreep je vanaf het eerste moment… :heart_eyes_cat:
:wink:

1 like

Gewoon doen als je het kan…

Ik wilde het niet zelf posten, maar dit, ja. In de 111 maanden dat ik studeerde - in de gouden tijden van stufi, lichte BSA’s, etc - heb ik toch het meeste ‘overgehouden’ aan de lange, bizarre, avontuurlijke reizen die ik maakte. Geld uitgeven kan altijd nog :wink:

(sorry, de OP zal alle betutteling wel zat zijn)

2 likes

Ben zelf een student met precies 0 interesse voor verre reizen, dus ik snap TS wel :slight_smile:

7 likes

Gewoon lekker kopen, heb het idee alsof mensen op dit forum juist proberen te stoppen om mooie horloges te kopen, wellicht uit jaloezie. Koop wat je leuk vind en kunt betalen. Laat je zelf geen Seiko of ander merk aansmeren waar jij gewoon geen interesse in hebt. Je kunt als je in alles in het leven gefaald hebt nog altijd goedkope horloges kopen.

2 likes

Ik heb er zelf nog geen (ik moet mentaal nog over het bedrag heen) maar Rolex is denk ik wel echt het merk als je op zoek bent naar een horloge voor het leven. Veel tijdloze designs en kwalitatief echt geweldig.

1 like

Jij bent de enige die hier over seiko begint :joy:

7 likes

Ik vind deze zo gewoon…Doet me denken aan
seiko-5-blue-dial-automatic-mens-watch-snxs77
Die prijzen van Rolex… Ik kan me er gewoon niet toe zetten om het uit te geven. Tuurlijk de afwerking is mooi. Inhouse uurwerk (dat heeft Orient ook.) Maar dit model is het gewoon niet waard i.m.o. Kan zijn dat ik hier nog over gedachte van verander natuurlijk…

1 like

Sterker nog: als ik ‘m mooi vond, zou ik blij zijn dat het de minst dure Rolex is.

7 likes

Heb je zelf in de hand. Werken = je tijd verkopen. Als je merkt dat het wringt dat je te weinig tijd hebt, heb je er teveel van verkocht. Zoek een nieuwe balans!

5 likes

In dat geval kan je inderdaad beter het horloge waar deze je aan doet denken níet kopen…:wink: