Ervaringen met Verkoopdathorloge.nl?

Nou liever niet. Rare lui die op klokjes g3ilen

Ja, dat zeggen ze wel een tegen mij.:joy:

Dat klopt. Ik heb gisteren mijn 1 koop gedaan op Hf (omega travel case). Had vandaag de TT. @Jona was de verkoper. Dat zegt genoeg over de mensen hieršŸ‘

1 like

Je kan het niet eens zijn met het bedrijf, maar zo maar van oplichting te betichten lijkt me niet de bedoeling. Toch?

3 likes

Dat doet hij ook niet. Hij beschrijft een algemene situatie waarin hij zich niet gaat begeven: eentje waarin hij wƩl al zijn horloge heeft verstrekt maar nog geen geld heeft ontvangen. Die kan ontstaan door deze handelswijze.

1 like

Is een vorm van oplichting.

Ja juist

Het schept gelegenheid tot oplichting bedoel je. Dat is wel wat anders natuurlijk.

:joy:

2 likes

Klopt, jij verwoord het beter.

Over ā€œVerkoopdathorlogeā€ heb ik geen negatieve ervaringen gevonden, dus vind ik dat dit ondernemings initatief een kans verdient. Wat ik erover lees, zowel hier als op Google en Facebook ziet er verzorgt uit. Zelf heb ik nog nooit een van m’n horloges verkocht of hoeven te verkopen, maar mocht het toch ooit nodig zijn, dan zou ik dat eventueel wel via hun willen proberen.

3 likes

Ik ben ook een initiatief begonnen;
geefgewoonaanpauldathorloge.nl/graties

7 likes

Hoeft niet, mail mij maar​:grinning::innocent:, ik help je graag van je horloges af​:+1:

1 like

Ze zijn overigens pas op 8 feb begonnen; dus weinig kans op feedback! :slightly_smiling_face:

1 like

Los van het feit of het betrouwbaar is te verkopen, volgens mij is het veel interessanter om je als handelaar aan te melden… Je ziet dan wellicht in een vroeg stadium interessante horloges langskomen. Je hoeft dan alleen een schandalig bod te doen op de spreekwoordelijke krenten.

Toevallig iemand van hier een Speedmaster pro uit `92 op leren band aangeboden via dat platform?

1 like

Een 1992 Speedy op leren band zonder iets van dozen of documentatie?

2 likes

Ik zag jou ook al in de mailing staan + nog 44 andere handelaren/ juweliers.

Ik quote even vanaf de website:
"Door ons grote netwerk aan juweliers en horlogehandelaren kan verkoopdathorloge vrijwel altijd de beste prijs genereren bij het verkopen van uw horloge."

Ik wist niet dat ik in dat grote netwerk zat :joy: Ik heb mezelf namelijk niet aangemeld :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Hoeft toch ook niet? KVK mag vrijelijk alle hun beschikbare informatie verkopen.