Mijn zwager heeft o.a. een oude ym met platina plaat. Het is de grovere oude plaat. Ik vind het in het echt reuze meevallen met de afleesbaarheid.
Ha ha, nog een broekie dus
Bouwjaar 62?
61 was anders wel een topjaar ( voor de Franse wijn
Op foto’s vind ik die er ook wel tof uitzien. Maar de blauwe spreekt me meer aan. Wel vrij aan de prijs zie ik, ook tweedehands. Heb nu een budget van iets meer dan 5K, dus nog even sparen of verkopen…
Maar eerst ergens passen. S en C had hem niet liggen.
Tsja, dat is ruim 2k meer dan ik er voor wil betalen. Hoeft voor mij ook niet nieuw te zijn.
Denk dat het nog even sparen blijft
Voor 6.5 koop je amper een normale sub date.
Ik heb de YM met platina dial al aangeboden gekregen voor 5100E, met verse Rolex service. Maandje of 2 geleden. Dus wie weet vind ik ergens een betaalbare blauwe. Op chrono vanaf 7200 binnen EU. Minder dan 10 procent er af en we komen in de buurt.
ik heb in Dusseldorf bij Andreas Menze eentje om de pols gehad met de blauwe secondewijzer.
Het was mij allemaal een beetje te bling. Hij stond mijn vriendin echter prachtig.
Als je eerst een Explorer II hebt gehad dan is de overstap naar deze YM wel erg groot (kwa uiterlijk dan)
Ik vind de Explorer II echt zo een stoer no nonsense horloge voor bikkels die zonder veiligheidstouw een bergwand gaan beklimmen , en deze versie van de YM is mij meer iet wat je aan hebt als je naar een speciale gelegenheid gaat.
Ik neem aan een oud model. Er is ook een noeiw model met nieuwe lunette en nieuwe stalen band met platina plaat. Die is wat duurder dan de blauwe plaat natuurlijk.
Dit is die van mijn zwager. Ik vind de aansluiting van de endlinks heel lelijk bij het oude model. De nieuwe versies heb en mooi aansluitende endlinks bij de lugs.
[URL=http://s417.photobucket.com/user/eko_andi/media/DSC_2919.jpg.html][/URL]
Op de achtergrond zie ik een two tone Daytona, weet je zeker dat je zwager niet je schoonzus is…?
Het zijn allebei modellen die idd ook veel door vrouwen gedragen worden. Hij heeft ook nog een mooie omega smp gmt great white. Da’s ook wel een leuk ding.
Ik vind de 16622 ook wel leuk, maar kan niet wennen aan de aansluiting van de band op de lugs. Geen gezicht vind ik het.
De nieuwe blauwe oogt op foto’s een heel stuk mooier. Maargoed, zelfs tweedehands zie ik ze niet voor beneden de 7500.
Wat nu? Een BLNR vind ik ook mooi, maar die zijn nóg weer even duurder. En een 116710 met zwarte bezel vind ik wat saai.
Een Hulk misschien? Die is wel vindbaar voor dit bedrag. De groene dial ziet er geweldig uit in de volle zon (en -wees gerust- evenzo in de schaduw).
Het bedrag waar ik het over heb is denk ik ontoereikend. Tussen de 5 en 6,5k.
Het bedrag waar ik het over heb is denk ik ontoereikend. Tussen de 5 en 6,5k.
Ik weet niet wat je max is, maar heel veel opties zijn er niet meer als je niet van ‘saai’ zwart houdt volgens mij. Veel kleurrijker dan een milgauss met blauwe plaat kan je niet krijgen bij Rolex onder de 7500.
Oh jawel hoor, zat opties in de nieuwe 39mm modellen en de wat oudere Explorer II’s bijvoorbeeld.
Die zijn idd ook vrij kleurrijk, maar hebben wel een normaal helder glaasje.
Die zijn idd ook vrij kleurrijk, maar hebben wel een normaal helder glaasje.
Er staan trouwens ook een paar turn o graphs op marktplaats. Alleen zijn die wel lastig te flipperen misschien.