Ik word op mijn 46e nog opgevoed…
doe nu mijn kl… ehh… horloge af en EDIT mijn bericht.
Veel beter. Nu die duiker onder dat pak uit en dan begint het wat te lijken.
Gewoon die duiker blijven dragen onder een pak en tijdens de lunchpauze een (jongere variant van) Tatjana “consumeren” op de motorkap van een vintage Citroen Sport! 
Hmmmm…misschien is bij nader inzien alleen die duiker dragen op kantoor voldoende recalcitrant!
Hou die duiker trouwens vanavond maar om als u in de regen Fifi uitlaat Mr Brakke! 
De ‘City’ lijkt mij eerder te staan voor ordinair graaien dan voor smaak 
Tuurlijk is het daar ordinair graaien, maar wel in stijl! 
Mr. Bata … hahaha zie het voor me!
Ach we doen de laatste jaren steeds beter onze best qua een beetje fatsoenlijk eten, drinken en een beetje meer stijl.
“We” als in de gemiddelde Nederlander zowel als in pluralis majestatis.
pluralis majestatis?
we hebben niet allemaal op het gymnasium gezeten 
Het majesteitelijke meervoud? Daar houden wij wel van! Ook diegenen onder ons die het gymnasium bezochten, doch niet tot een succesvol einde brachten.
Kun je je nog afvragen of het hier goed gebruikt werd. Want ja, @mr_brakke en ik zijn geen Majesteiten. Helaas. It’s great to be the king: Leuke Argentijnse dames, altijd genoeg doekoe uit de staatsruif en af en toe een gratis vliegvakantie naar St Maarten… 
Inderdaad bezocht, niet afgemaakt 
Wel begonnen, mijn expertise bleek meer bij de beta vakken te liggen…
Fijn met je koninklijke Speedy naar St Maarten!! 
https://production-fratellowatches.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/WimLex2.jpg?x88325
Zo was ik laatst bij het hoofdkantoor van ABN Amro in Amsterdam, zie ik iemand in driedelig grijs met een G-Shock! Quelle shoque!
Niks mis mee wat mij betreft! 
Er zijn toch grenzen?
Idd en die man is daar aan voorbij gegaan. Vol eraan voorbij.
Waarom,… ik draag van alles onder mijn pak. Met name als ik er zin in heb. Zelfs de volgende ongein:
Het is allemaal al serieus genoeg, zolang ik er plezier aan beleef vind ik het best. Ik draag mijn horloges sowieso voor mezelf en niemand anders. Daarom zie ik ook geen reden om me aan dergelijke regeltjes te houden. Ik kijk wel een beetje naar fatsoen,… ik wil niemand voor het hoofd stoten. Dus ergens heb ik ook grenzen,… zal bijvoorbeeld geen korte broek dragen op een begrafenis ed.
Echter, wel/niet een horloge en wat voor één; het zal me worst wezen. 
Ieder zijn ding!
Ben k het wel mee eens. Maar een g shock en een pak… neen!
Precies!