Leuk om te zien, benieuwd naar al nog komende projecten gaandeweg!
Welkom Thijmen! Lekker bezig en je gaat zeker in het vintege gedeelte gelijkgestemden vinden.
Held! Je bent hier verzeild geraakt tussen allemaal ouderen en het siert je om niet gillend weg te rennen. Prachtig, dat je ook handig bent en kennelijk de smaak te pakken hebt gekregen om in de ingewanden van een horloge te prutsen. Wat ik zeg: Held!
'k Hoop nog vaker van je te lezen, Thijmen.
Topper voor de toekomst ![]()
![]()
Het vintage hoekje hier geeft een mooie inkijk wat allemaal nodig is. En wat er allemaal kan
er zitten echte kunstenaars hier op het forum.
Kijk maar eens in deze draadjes.
Succes ![]()
![]()
Bedankt voor het warme welkom allemaal! Echt superleuk om nu al zoveel toffe reacties te krijgen.
@Creep en @Lux : Dank jullie wel! Ik hoop hier de komende tijd inderdaad vaker wat foto’s en updates van mijn projectjes en het knutselen te delen.
Ik zie het al. Dit gaat helemaal verkeerd. Welkom bij de club…
Heb er hier ook nog eentje:
Welkom!!
Van harte welkom op dit prachtige forum!
welkom op dit mooie Forum ![]()
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis ![]()
Thijmen, welkom op HF!
Welkom man! Leuk dat je er bent en wat tof om te lezen dat je hier via de podcast terecht bent gekomen
Vandaag net weer een nieuwe aflevering online, keer een iets ander onderwerp.
Heel veel plezier en zie graag meer van je projecten tzt
Mooi man,veel plezier bij je horloge hobby en welkom hier.
Welkom ![]()
Van harte welkom Thijmen ![]()
Heel veel plezier met lezen en leren. Er is op HF erg veel kennis, kunde en vaak ook hulp beschikbaar. Laat je ons weten wat de volgende stap of project gaat zijn?
Welkom! En wat tof dat je er ook handig mee bent! ![]()
Welkom op HF Thijmen
Nogmaals super bedankt voor alle reacties!
@Langelambal en @AB64: Bedankt voor de links naar die draadjes! Als ik weer tijd heb ga ik zeker alles doorlezen.
@Anthony: Yess ik laat het zeker weten, ik moet eerst nog even de goede tools en oliën inslaan.
@Aequitas1981: Ik had het gezien ja, ik ga hem straks luisteren op de weg naar huis!
Aangenaam om kennis te maken Thijmen en welkom!
Goede timing. Heb morgen een autorit van 270KM voor de boeg. Dat maakt een deel van de rit in ieder geval weer een stuk aangenamer.
Welkom hier Thijmen.