Even voorstellen: Jurriën

Zo beginnen alle gevaarlijke hobbies :grin: Wat begon als een vervangend element in mijn Micro Seiki is inmiddels ook aardig ontspoord…

Het leuke is wel dat er ook in het lagere prijs segment erg leuke horloges te krijgen zijn die qua plezier kunnen wedijveren met veel duurdere exemplaren.

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum :watch:.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, leuk dat je zo passioneel kan vertellen over jouw favoriete muziek :sunglasses:
En inderdaad:: foto’s leuk!

1 like

Welkom, Jurrien en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom Jurriën .

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom!

1 like

Smaakvolle aanwinst, niet druk, maar ook zeker niet saai. Welkom!

1 like

Bedankt. Ik ben een leek op gebied van horloges, maar weet wel duidelijk wat ik wil qua stijl. Dat was inderdaad ingetogen, maar niet saai. Ach, en betaalbaar ;-). Er zijn legio horloges te bedenken die aan de eerste twee eisen voldoen en nóg mooier zijn, echter voldoen die meestal niet aan het laatste criterium. Ik ben er zeer tevreden over.

1 like

Leuke introductie; en een FC is een prachtig horloge. Geniet er van!

1 like

Ik ook :joy:

Het is juist de kunst om iets te vinden dat maximaal waar voor je geld biedt (ook gevoelsmatig). Boven budget shoppen lijkt altijd makkelijker. Maar wanneer je je budget hoger stelt, verschuift dat enkel.

1 like

Welkom Jurien, veel leesplezier :+1:

1 like

Ik vind dat bandje trouwens helemaal niet zo lelijk. Waar heb je die vandaan? Zat ie er standaard geleverd bij?

1 like

Ha, ik kan niet zo goed tegen suède, ik gruwel van de textuur. Zat er bij aankoop al op (tweedehands, niet origineel). De originele gesp zat er niet meer bij, die heb ik ook besteld (om ‘t af te maken). Nu een nieuw bandje eromheen gelegd.

Van harte welkom op ons mooie forum!

1 like

Wat een rete vette hifi setup zeg. Bizar! Ik ben blij dat ik toondoof ben en gewoon kan genieten van mijn simpele technics platenspeler met vintage Yamaha versterker (jaren 70).

Zoals je ziet probeer ik stoer te doen met vage bijvoeglijke naamwoorden als vintage maar evenwel van harte welkom hier!

1 like

Welkom

1 like

Ik denk al, waar ken ik die van?

Bekende TV tune link

Welkom Jurriën. Mooi horloge heb je.

Meteen al een originele @Jurk! Tip; Prima avatar :grinning:

Veel plezier hier!

2 likes