Even voorstellen: Pieter van Geet

Welkom!!

Rob, communicatie. Wat?!?

Ik volg wel een beetje bij deze redenering, komt bij mij zo binnen toch, denk vooral vrij drukke dials. Maar voor alles is een markt en smaken verschillen. Gewoon lekker doorgaan, komt er wel

Welkom bij de club Pieter.

Welkom, leuk hoe de datum in de index overgaat :+1:

Dat was nogal een uitdaging!
De indexen zijn vastgeklikt op de dial en dus niet verlijmd. Bij de GMT’s liggen de indexen iets verzonken in de dial om de wijzer ruimte te geven.

9 likes

Dankjewel Jesus :pray:

1 like

Is dit nog een eerder prototype? Kast lijkt wat groter dan op de renders.

Buiten dat, wordt in vrijwel ieder voorsteltopic hetzelfde verzoek gedaan. Hier ontbreekt ie nog: show je collectie.

Je weet inmiddels hoe uploaden van foto’s werkt.

2 likes

Dankjewel voor het meedenken Tinuske.
Je hebt helemaal gelijk:de renders vertekenen ook enigszins. De mensen die de horloges irl hebben gezien en omgedaan zeggen inderdaad dat ze er in het echt vele malen beter uitzien dan op de renders. We hebben het afgelopen jaar het e.e.a. aangepast t.o.v de allereerste modellen. Dat had verschillende redenen maar de belangrijkste reden is dat we de kast, lunette en insert iets verkleind hebben. Ik zal zo nu en dan eens een foto plaatsen.

Welkom :+1:

1 like

Dankjewel!

Zijn er ondertussen 10 verkocht???

Of is het gebleven bij jullie 4en, een oud-voetballer uit NL, en 2 uit Duitsland??

1 like

Stellen we je erg teleur als dat het geval zou zijn?

Welkom!

1 like

Dank je

Welkom!

1 like

Dank!

Welkom op het forum, Pieter

1 like

Hartelijk welkom Pieter
Leuk verhaal van jou echt interessant.
Ook respect en heel leuk dat jij en jullie dit zo bedacht en op poten gezet hebben.
Dat getuigd wel van durf en doorzettingsvermogen
CHAPOT !!!
veel succes met de verkoop van jullie mooie horloges.
Ik vind het een leuk en kleurig gezelschap zo op de foto te zien.
Hoop voor jullie dat het loopt als een kogel en dat je ook veel gaat doen aan service en klanttevredenheid.
Dat is namenlijk nog belangrijker als de productie en verkoop.
SUCCES. :+1: :+1:

1 like

Dankjewel Roedolf, wát een leuk en positief bericht.

Service is iets waar wat we nu gaan inrichten.
Heb je daar zelf een idee bij? Hoe belangrijk is de 24/7 bereikbaarheid, wat verwacht je als je een horloge koopt. Als je, zoals wij startend bent, dan is er op dit gebied veel te winnen. Hoewel ieder individu persoonlijke verwachtingen heeft, Kun je nooit 100%. Tevredenheid garanderen: zoveel mensen, zoveel mensen.

Toch ben ik erg benieuwd naar het verwachtingspatroon :grimacing:

2 likes