Even voorstellen: Pieter van Geet

Het contact dat wij met Rob hebben heeft zich uitsluitend gericht op een positieve mindset om met de ervaring van ons vieren iets moois te maken waar we zelf helemaal achter staan. Er zijn meer mensen bij dit project betrokken waardoor er iets moois is ontstaan.

Dankjewel.
Een prachtig forum voor liefhebbers!

Mag ik je vragen waar je het dan mee vergelijkt?

Ok, dit zijn te zweverige woorden voor mij. Ik ben een techneut, geen managementgoeroe :wink:

Laten we het erop houden dat het vakmanschap van Rob volgens mij niet ter discussie staat.

1 like

Ik heb het niet over de kwaliteit. (Heb ze niet in handen gehad) Maar dat zal wel goed zitten. Maar puur over het uiterlijk wat ik op de afbeeldingen zie wat natuurlijk een persoonlijke smaak is of het gebrek eraan.

1 like

Dat is ook lastig te beoordelen aan de hand van renders, helemaal mee eens. Om dat goed te kunnen beoordelen moet je ze gevoeld hebben en om je eigen pols zien. We hebben heel bewust nog geen foto’s laten zien. Dat komt ergens in de komende weken.

1 like

We?

Yep, ‘We’ als in de andere drie vrienden en ik zei de gek.

Okay,doet me een beetje denken aan een tijdje terug op motorforum waar TomTom iemand gezellig liet meekletsen in een navigatietopic.
Je bent hier dus niet als horlogeliefhebber maar om je bedrijf te pluggen.
Over een tijdje komen de foto’s begrijp ik.

1 like

Welkom hier!

Voor mij zijn alle modellen wat druk, behalve de eerste misschien!
Wel een fris en eigenzinnig design. Mooi dat de datum weggewerkt is in de index op 3.

Ieder zijn ding natuurlijk!

Succes, ik ben benieuwd hoe ze in het echt uitzien :grin:

1 like

Zou het een erg groot verschil maken denk je, als ik dat zou doen?
Als ik jouw denkwijze volg zou dat betekenen dat medewerkers en initiatiefnemers van welk merk dan ook zich niet in fora meer kunnen vertonen :thinking: Hoe vind je de horloges, als liefhebber?

Ah gelukkig,je komt ons helpen :sweat_smile:

Edit:
Laatste vraag gemist,vind ze niet echt geweldig geslaagd maar dat is uiteraard persoonlijk.

1 like

Dankjewel Dora.
Het was uiteindelijk nogal een technische uitdaging om die datum in de applique index te krijgen. Omdat de kroon op de 4 is gezet en niet op de makkelijkste weg van de 18 hebben we een aangepaste datumschijf laten maken.

1 like

Aangezien de datum midden in een index ligt zou het eigenlijk wel gaaf zijn als de datumschijf ook lume heeft :face_with_monocle:

1 like

Ik geloof dat ik die turtle kasten niet zo geweldig vind (maar inderdaad, render, dus kan anders uitpakken). De wijzerplaten, en die datum in de index, vind ik wel mooi. Vooral de witte plaat. Daarvan bevallen mij ook de wijzers het beste.

Ik moet wel zeggen dat ik niks met GMT horloges heb, dus die wijzer zou weg mogen van mij.

Kan ik een horloge bestellen?? Je reageert niet op de mail!!!11!

Thanks Johan!
We hebben de wijzers nog iets aangepast. De kast zal je hopelijk verbazen als je hem om de pols ziet. De witte plaat (en de blauwe) heeft een sunburst. De rode minutenwijzer hebben we uiteindelijk niet op de GMT gezet, zou misschien nog een optie kunnen zijn.

Liever niet!

1 like

Waar heb je de mail naar toe gestuurd en wanneer?
We hebben twee mailadressen in gebruik.

Welkom :slightly_smiling_face:

2 likes