Even voorstellen

Welkom bij de club.

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom op HF en hartstikke leuk toch, die HydroConquest?! :+1:

1 like

Welkom!!

1 like

Welkom!

1 like

Gefeliciteerd.

1 like

Heey Welkom,

Ook ik ben nieuw! al heb ik nog niet heel veel bijzondere horloges, ben ik nog steeds trots op mijn eerst gekochte horloge, daarna wel heel erg veel interesse gekregen in de horloges, ondertussen zover dat mijn eigen merk ook een dresser dit jaar op de markt hoopt te komen (okt-nov). dus ik begrijp je heel goed dat je hoopt je eerste horloge terug te vinden. toch wel een mijlpaaltje.

veel plezier hier op het forum!

Groetjes
Gizzy

1 like

Welkom en gefeliciteerd. Longines en straks Tudor, goede keuzes hoor :+1:t2:

1 like

Van harte welkom en veel plezier hier!

1 like

Welkom hier! Leuk om je horloge-reis te lezen die nog lang niet over is. :watch:

1 like

Welkom op het forum en veel lees en kijk plezier!:watch:

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom! Leuk verhaal, hard gewerkt voor mooie horloges. Erg goede weloverwogen keuze deze 39mm Longines.

Ik heb ook een smartwatch periode gehad, werd gek van de meldingen, uitgeschakeld. Maar dan nog zijn het lelijke dingen. Gebruik 'm enkel nog met sporten.

Veel plezier op het HF, je zult je hier zeker wel thuis voelen en amuseren.

1 like

Gaaf horloge en goede keuze :+1:t2:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom hier,

die HC is echt super.

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom hier.

Feest der herkenning.

image

Or did you mean the Blancpain 50 fathoms? Even alle gekheid op een stokje: De Hydroconquest heeft zo expliciet een eigen smoel en wijkt zo ver af van de Submariner dat ik niet eens wil zeggen dat hij er op gebaseerd is.

Bovendien is de Sub zelf een jaar later na de 50 fathoms op de markt gekomen, dus zou je met enig leedvermaak kunnen roepen dat alle duikhorloges (behalve wellicht knotsgekke duikers als de Tuna, de Aqualand, de Ploprof, de 300T en zo nog wat rariteiten) op Blancpain geïnspireerd zijn, inclusief de Sub.

Rolex vindt dat feit niet leuk, dus doen ze net alsof de Sub uit 1953 stamt, terwijl hij pas in 1954 wereldkundig werd gemaakt in Basel, en daarna pas commercieel verkrijgbaar werd.

Dit alles laat onverlet dat de Hydroconquest, ondanks de wat conventionele kast, qua wijzers, wijzerplaat, indices, bracelet en algehele vibe totaal niet op een submariner lijkt.

Dat vind ik op zich altijd een goed idee, want de LLD is cool. Een BB58 er naast kan ook prima, maar je kan natuurlijk ook altijd nog een keer een passend dresswatch kopen voor bij de Conquest / LLD. :slight_smile: Niks tegen quartz, het gaat me om het besef dat je 'm te groot vindt.

2 likes

Enjoy en deel maar vaak

1 like