Even voorstellen

ik ben Marcel (50+) en struis al weer een tijdje rond op dit informatieve forum

op dit moment ben ik een grote fan van GShock…maar ik kom oorspronkelijk van Tissot, Seiko, Suunto

mijn (volwassen) zoons vinden de GShocks niets…te jongensachtig…

Met de aankoop van de MTG (Vinrouge) via dit forum is mijn enthousiasme alleen nog maar meer aangewakkerd.

Ik probeer de horloges allemaal polstijd te geven…maar merk dat daar een natuurlijke limiet aan zit…ik zal dus wel een Flipperaar gaan worden :smile:

iemand met WBA:
Watch Buying Addiction

dat heb ik namelijk al eerder gehad met camera’s en lenzen…(LBA, en vind ik ook nog steeds leuk)

ik vind het mooi als mensen enthousiast en fanatiek kunnen worden over een hobby en er veel over het onderwerp valt te leren. cheers Marcel

3 likes

Hey Marcel,

Wat voor seiko’s enzo heb je allemaal? Die mt-g is wel echt een mooie!

Ik heb alleen de Suunto Observer TT nog…de Tissot is mijn eerste grote aankoop geweest en de Seiko is helaas verdwenen na een inbraak… :worried:

1 like

Welkom dus, zei de ene 50+'r tegen de andere 50+'r.

Veel lees en post plezier alhier.

Elf.

Mijn beste,

Leuk je hier te mogen verwelkomen Marcel!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom in de 50+ groep, maar daaronder zitten ook wel aardige mensen hoor.

Er is een Flipperaar praatgroep onder aanvoering van onze Grote Leider @Sprinter, zal ik je daar voor alvast aanmelden?

6 likes

Welkom Marcel!

Ja!

Je doet @SuperC ook tekort (al doet hij het de laatste tijd wat rustiger aan)…

Die is de penningmeester van de praatgroep. En hij zorgt voor de drank.

1 like

Welkom Fookus!

Een ‘G’ is leuk, echter zal het er daar ws niet bij blijven…:wink:

Zal echter ook altijd in mijn bescheiden collectie blijven.

Ook namens mij welkom .

Welcome my friend lol. Hier hebben wel een aantal echte flipperaars, maar ook kenners. Zal even een paar noemen:

Met stipt op 1. @SuperC … een echte kenner! Ik ga voor 365!

Runner up heeft velen van ons besmet! Geweldige reviews! 2. @EricPP

Het lijkt altijd stil rondom @gfvdb81, maar dat is natuurlijk bedrog :stuck_out_tongue_closed_eyes: Gfvdb81 (tu)

Laat deze man je niet verleiden! Hij maakt je lekker met zijn adembenemende (betekenis naam @anon50762135EV) en slaat dan genadeloos toe. Nieuwe aanwinst: Seiko SARB065 cocktail time

Vergis je niet in onze G-Shock en alleskenner @dreski: Iedere dag een ex dreski

… en zo hebben we nog veel meer ‘addicts’ waar je beter uit de buurt kunt blijven, want ze besmetten je zo met andere merken @NielsV @riesbiem @WilSeiko @Thehaguedragon @vierport en dit zijn er maar een paar. HF is trots op deze leden!

Everybody love the G.

8 likes

Welkom op het forum. Aan het mooie verhaal van @Sprinter weinig toe te voegen.

O ja, pas op besmettingsgevaar (virus)!

1 like

De naam wordt genoemd :smile:

Uiteraard ook welkom namens WilSeiko (die steeds meer op WilTissot gaat lijken)

1 like

Welkom :clap:

Pieter.

Welkom Marcel! G-Shocks zijn altijd goed :wink:

Aangezien ik hier wordt betiteld als “flipperaar” ook namens mij Welkom! Als 50-plusser ben ik blij dat we weer uitbreiding hebben op dit geweldige forum.

Eric

1 like

Welkom Fookus !

grt. Gerard