Farer only

Absoluut top. En ja, helemaal Farer. Het is dat ik al een knaller van een Farer chrono heb, maar anders, ho maar. :heart_eyes:

10 likes

Net op een hele fraaie milanese van Farer gezet. Super comfortabel, makkelijk op maat te stellen en een top combi met mn Black Velvet!:heart_eyes:

8 likes

Nice :ok_hand:

1 like

Incoming😍

12 likes

Dan zou hij er vandaag moeten zijn! Zit je al voor de brievenbus? :wink:

Veel plezier en groeten van z’n witte broertje de Stanhope II:

11 likes

Dank je wel. Nee, het komt morgen helaas en dan ben ik waarschijnlijk niet thuis….
Blijft spannend om zoiets binnen te krijgen.
Die van jou is ook mooi!!

1 like

Balen, maar hij is het wachten waard! Overweeg ook zeker de stalen band, als je die er nog niet bij hebt besteld.

En dankjewel!

1 like

Daar is ie dan.
Heb grote blij.

16 likes

Super mooi! Geniet ervan. Goede combi met deze band ook.

1 like

Zit goed maar ga idd die stalen ook bestellen.

1 like

Gaat hier ooit nog een batch van gemaakt worden?:thinking: Hij kwam bij mij pas op de radar toen hij al uitverkocht was…

1 like

Volgens mij zit hij in de ‘standaard collectie’ die wordt met een batch van 100-200 stuks gemaakt; dus eens in de 1 à 2 jaar zal hij weer terug komen. Die van mij is ook van de laatste batch met de nummers tussen 500 en 600.

Gewoon chrono in de gaten houden.

1 like

16 likes

Ik was al ontzettend groot fan van mijn witte Bradfield, maar Farer heeft iets nieuws:

Deze staat inmiddels op de verlanglijst :heart_eyes:.

8 likes

11 likes

:heart_eyes:

1 like

Dat staat hem goed! :star_struck:

1 like

Toch een klein beetje opletten voor zand en zeewater nu. Straks de Vostok om en #nofucksgiven modus. :sunglasses:

10 likes

Deze is wel serieus mooi !

(zie net dat hij al eens is gepost…maar deze mag best dubbel :slight_smile: )

4 likes

Beetje in de zon gelopen.

8 likes