Farer only

Closeupjes wegens waarom niet.

13 likes

Na ruim 1,5 jaar weer om de pols. Onderhoudsbeurt bij een onafhankelijke horlogemaker gone wrong.

Dankzij de goede zorgen van Farer binnen 2 weken weer als nieuw. Mocht je Farer toe zijn aan een onderhoudsbeurt; de service van Farer is super.

13 likes

20 likes

Echt een leuke kleur wijzerplaat. :ok_hand:

1 like

Mijn nieuwste aanwinst, de Carnegie Titanium.
Na lang twijfelen de knoop doorgehakt en heb het me nog niet beklaagd.
Andere horlogeliefhebbers vragen steeds wat het is. Toch leuker dan de zoveelste Sub of Speedmaster.

19 likes

Eigenlijk niet vast te leggen omdat ie enorm op ‘t licht reageert…:pray:

1 like

Even cross posten.

14 likes

22 likes

Nice. Farer is echt geweldig als het op kleur aan komt.

1 like

Wat een gave horloges. Vaak een klassieke vormgeving, maar toch net even anders! Ik hoop binnenkort ook eigenaar te mogen worden van een echte Farer!

Er staat nog een leuke Farer Lander in het blauwe gedeelte.
https://www.horlogeforum.nl/t/te-koop-farer-lander-iv-gmt-947-50-euro/519745?

1 like

Ja bedankt hier heb ik al op gereageerd. Denk ik… overigens. Ik ben nieuw op het forum en hoop dat ik alles op de juiste manier doe…

1 like

Gelukt! Met dank aan @Fate_Amenable_To_Change
Heel blij mee!

17 likes

Welkom bij de Fate’s exen eigenaars club! :sunglasses:

Super knap ding. Ingetogen en vrolijk tegelijk. :ok_hand:

2 likes

Kijk, mooi man! Het blijft een veel te mooie kleur om maar af en toe uit de kist gepakt te worden.

1 like

Deze gaat vandaag weer de blauwe kant op. Qua kleur. Geen verkoop :wink:

11 likes

9 likes

Net gekeken op de site. Zit 1 supermooi exemplaar tussen :heart_eyes:

1 like

Zijn zeker mooie horloges! :slightly_smiling_face: Er komt hier ooit nog wel een tweede denk ik. :innocent:

Just checking, ik gok dat er geen reacties zijn gekomen op je post. Klopt dat? Ik ben namelijk ook op zoek naar deze foto’s ;). Horloge staat op de wishlist en een paar foto’s kunnen helpen om de trekker over te halen.