Farer only

Komt wel terug. :sunglasses:

Denk het eigenlijk niet. Opleiding goudsmid gestart. Nieuwe bodemloze put… :moneybag:

2 likes

Klinkt als een mooie maar uitdagende opleiding! Succes.

1 like

14 likes

Er is altijd wel wat competitie in de horlogedoos maar reizen zonder de Farer, da’s not done.

11 likes

De Lander ziet er weer wat blauw uit vandaag.

18 likes

17 likes

De Lander heb ik niet meer, maar ben wel fan het merk Farer gebleven na verkoop. Nu dus weer een Farer, een Lethbridge.

20 likes

17 likes

Wat een mooi horloge @Pjotr :slightly_smiling_face::white_check_mark:

1 like

Even kruisbestuiven.

18 likes

21 likes

Mijn Farer WorldTimer (Roche II) op een aftermarket stoffen bandje. Zit toch net wat comfortabeler dan het leer dat meegeleverd was.

Blijkt overigens wel erg goed leer te zijn. Heb ooit gehoord dat hetzelfde leer wordt gebruikt dat Hermes ook gebruikt. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat het wat stugger is.

10 likes

De originele band op m’n Lander was ook redelijk stug, maar die heb ik redelijk snel vervangen door een (evenzo stugge) Hirsch band.

Misschien dat ik er een keer een wat duurdere band van bijv. Delugs op zet. Een ander kleurtje is ook wel eens leuk. :innocent:

11 likes

Staat er goed bij! Nogmaals de banden van Farer vind ik wel goede kwaliteit. Maar inderdaad wel redelijk stug.

1 like

Erg mooi, wat vind je van de groene wordtimer? de Foxe? Heb ik net gezien en ben helemaal verkocht.

1 like

Zeker, ik vind hem op de groen suede band helemaal gaaf. het is dat hij uitverkocht is, anders had ik hem waarschijnlijk al gekocht haha.

1 like

Hier een andere versie van de World Timer. De oude versie nog met een ETA movement.
De nieuwe versie (zoals de groene hierboven) is inderdaad ook erg tof! Veel punten zijn verbeterd. Betere lume, datum iets beter geïntegreerd. Bienne ipv Paris vind ik persoonlijk minder…

9 likes

Farer was net een dag te laat voor Sinterklaar, maar daar is hij dan de spiksplinternieuwe Lomond II Field Watch. Harstikke blij mee en z’n broertje Lander IV is ook blij met zijn gezelschap!

15 likes

Poh, mooi horloge! Toch wel een flinke verbetering t.o.v. de vorige field watches. Gefeliciteerd, geniet ervan!

1 like