Fiffer: Casio Duro

Dit gaat mijn eerste hydromod zijn dan dus dat doe ik sws dan even liever met iets van mijzelf en niet van een ander😅

Als iemand er ervaring mee heeft in de lijst misschien?

Na een lange dag kwam ik thuis en hoorde ik dat er een pakketje binnen was. Ik wist het al, de fiffer natuurlijk! Op het gemakje opengemaakt en jongens werd ik toch eens aangenaam verrast. Dit was werkelijk een geweldige ervaring om hem zo te ontvangen:

Te vinden was een leuk kaartje met wat snoepjes erbij te vinden. Een aantal leuke bandjes met ook die prachtige plat rubberen band die op de seiko zit. Wat denk je, gelijk de fiffer op de pols geslagen en voila, de twee weken kunnen van start!

Al even lekker zitten spelen met die soort sunburst dat op de dial zit. Hij zit als gegoten, prachtig formaat. Enige minpunt tot zo verre is het gevoel van de diving bezel… De rest zijn echter allemaal top!

En natuurlijk om mee te genieten: Fototjes!

3 likes

De bezel vond ik juist superfijn, en de sunburst minder hahaha.
De rubberband is de 22mm waffle van Monsterwatches, echt een aanrader voor de prijs.
Nogmaals veel plezier ermee :slight_smile:

2 likes

Dankjewel man, echt een super unboxing ervaring was dit!

2 likes

@WernerManuel aangezien mijn twee weken nu ten einde zijn moet ik natuurlijk het horloge doorgeven. Echter zie ik verder niemand meer in de lijst. Moet ik hem terug naar jou sturen dan?

1 like

@JayJayVo je mag 'm ook hyrdomodden, als oefenproject. Geen tijdsdruk en ook geen probleem als het mislukt.

Als je daar geen behoefte aan hebt, dan vraag ik het even in het topic over hydromodden, of iemand het daar leuk vind. Anders ontvang ik hem graag weer retour.

1 like

Denk dat we het beter aan de professionals overlaten dan. Heb de komende weken examens dus veel tijd gaat er toch niet voor zijn​:sweat_smile:. Stuur je effe een pb’tje met je gegevens dan kan hij binnenkort op de post. :+1:

1 like

De fiffer is weer vertrokken, deze keer voor een hydromod naar @Jos.

4 likes

Zin an :slight_smile:

2 likes

Ik heb vandaag natuurlijk de fiffer weer aangehad voordat hij op de post ging en ik moet zeggen dat ik in de tijd dat ik het horloge had aangenaam verrast ben geweest. Ik had er geen hoge verwachtingen van maar voor het geld vind ik het wel een prachtig ding. Er zijn alleen een aantal dingen waar ik naar zoek dat zo’n horloge op dit prijspunt gewoon niet kan bieden maar ik ben zeer dankbaar dat ik deze kans heb gekregen.
Dankjewel @WernerManuel!

5 likes

Spul is binnen.

Ik ben deze- en komende week nogal druk, dus het kan even duren voordat de overdreven oliebeurt gaat gebeuren.

Zin an !

4 likes

Leuk, het heeft helemaal geen haast!

Klaarie.

@WernerManuel : PB jij nog even een adres waar het ding naar toe kan ?

Super, @Jos! Bedankt! Iemand hier nog interesse om een gehydromodde Duro te proberen?

Best wel :slight_smile: ik vond dit vrijwel de tofste fiffer dat ik mocht uitproberen (ik verving toen de batterij) en zou hem wel graag nog eens willen ontvangen met de hydromod.

Hij moet dan wel even over de grens naar belgie.

Oh! @Jos heb je hem nog, of is hij al op de post?

Ik zat NU jouw adres op een enveloppe te krassen.

Ik krijg dus een nieuw verzenddoel ?

Als je wil, graag!
@Owengraven zou je je adresgegevens aan @Jos willen sturen per pb?

1 like

Vandaag ontvangen, ondertussen wel even berichtje naar jos gedaan omdat ik denkt dat hij olie lekt.

1 like

Het lekken was omdat er bij het modden wat olie achter de bezel was gekropen, die is er met wat draagtijd uitgekomen. Verder vind ik het een coole mod, vooral bij de casio duro past hij goed, het komt de leesbaarheid van de horloge ook enorm goed, in het juiste licht is het alsof er geen glas op ligt en bij sterke hoeken lees je hem nog steeds.

De bond nato die erbij zit is nog steeds mijn favoriet.

Al in al heel blij dat ik hem zo ook een kan testen, hydromod wil ik nu ook wel eens proberen.

mvg

2 likes