Fiffer Solo White (2019)

Hahaha… In het begin wist ik ook niet wat ik ervan moest denken maar achteraf was dit echt een heel leuk en zelfs accuraat horloge!

Voor weinig bij poljot24, als ik de opwelling eens niet kan weerstaan is het ook geen ramp.

1 like

De fiffer solo white is door naar @Chillekasper
Veel plezier ermee.
Ik heb het pakket uitgebreid met 2 boekjes van horloges ter vergelijking.

3 likes

Niemand anders die n einzeiger wilt uitproberen?

1 like

Heeft @Chillekasper hem nog steeds?

1 like

Ik vrees het :sweat_smile:

1 like

Inderdaad nu je het zegt. Wie wil hem uitproberen. Het is niet echt mijn ding, ik stuur hem dan door.

1 like

@Chillekasper

Ik wil hem wel even uitproberen, verzending zou wel naar BE moeten. Pm me maar.

Eerste fiffer ervaring voor me :slight_smile:

2 likes

België zeg je? Vind zelf erg duur om het daarheen te sturen. Volgens mij kost dat meer dan 20 euro.

Na overleg met @Chillekasper zal ik wel even wachten tot die dichterbij BE is, verzendkosten zijn idd vrij hoog.

1 like

Waar zit (woon/werk?) je in de buurt van België?

:joy::joy: gast. Dit is wel echt het toppunt van skeerheid.
Je hebt dat ding gratis mogen proberen…

Je hebt hem ook nog eens mega lang zie ik… Voor 4 (!) maanden proberen weiger je gewoon verzendkosten naar een volgende liefhebber te betalen.

Man man man…

6 likes

Verstuur via DPD veel goedkoper als postnl naar België :ok_hand:

2 likes

Ik woon tussen gent en antwerpen in belgië, kan dus op iets meer dan half uurtje over de grens zijn (in hulst).

1 like

Ik heb hem mega lang omdat niemand anders hem wilt, niet omdat ik hem zo graag heb.:laughing:

Hele pakket is over de 2 kilo. Maar 11 euro zou wel kunnen.

2 likes

Let je wel op dat je de service van Brunod eerst even aftikt? Bvd.

1 like

No worries. Als je er niet uit komt, lap ik het verschil wel bij.

Hoe komt het pakket eigenlijk zo zwaar? Door snoepgoed of tijdschriften? Ik heb wel es gezegd dat t niet de bedoeling is om toegevoegde bandjes ofzo zelf te houden. Maar misschien dat wat lectuur er uit, kan helpen om de verzendkosten binnen de perken te houden?
En snoepgoed mag natuurlijk altijd opgemaakt worden :wink:

Ik had de ‘N’ dubbel bij mijn encyclopedie en heb die toegevoegd. Tevens had ik wat grindtegels over na de tuinrenovatie. Hoezo, is dat een probleem?

12 likes

Niet, zo lang je maar uit kunt leggen waarom het relevant is voor de Seagull Fiffer experience :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Bang for buck!
De N is even duur als de Q, maar er staan meer woorden in. En een grindtegel 60x60 dekt net zo veel tuin als een natuursteen tegel 60x60.
Leek me relevant :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes