Fiffer Solo White (2019)

Ik zie nog steeds geen relevantie tov Seagull :face_with_raised_eyebrow:

Kom op, doe es even beter je best. Laat je creatieve fantasie de vrije loop :wink:

Persoonlijk zou ik zo een grindtegel op m’n dak willen. D’r zaten zeemeeuwen die dachten dat grindstenen lekkere kokkels ofzo waren. Dus die beesten als die stenen naar beneden pleuren, waarvan er 1 een flinke barst op m’n voorruit heeft veroorzaakt.

Bad Seagull, foei!! :triumph:

1 like

Kijk nou uit wat je zegt voordat de volgende een dooie zeemeeuw in dat pakket propt.

1 like

En

Lijken me relevant.
Voor de afwerking en uitstraling is het een Bang for Buck horloge.

Mag niet, dat verzwaart het gewicht te veel, waardoor de verzendkosten buiten proporties raakt. En waarschijnlijk blijft het pakket achter bij de biohazard afdeling vd post sorteer centrum:upside_down_face:

1 like

Oh, sorry, ik ben in het Fiffer solo white en Seagull 1963 topic tegelijk aan het antwoorden.
De Seagull is bang for Buck. De solo white niet echt.
Overigens woog het pakket van de solo white veel minder dan de Seagull.

1 like

Jij denkt zeker dat dat gewicht bijdraagt aan de luxueus experience, zoals de LLD en de Moonwatch die beide in een belachelijk zware en grote doos komen :upside_down_face:

Crap! :man_facepalming:
Ik had t ook niet door en deed hetzelfde :sweat_smile:

Tijd om maar eens mn bed in te stappen :sleeping:

Precies dat ga ik nu doen. :zzz:

Hierbij ga ik toch passen op deze fiffer, een ongeplande jobwissel en geen tijd om vanalles te regelen.

@Chillekasper je hoeft hem niet meer mijn kant op te sturen.

Wie hem wil proberen, reageer hieronder. er staat volgens mijn weet niemand op de wachtlijst.

1 like

Regelmatig zie ik einzigers voorbij komen op ons forum en meestal denk ik dan: ‘leuk en ook een mooi horloge maar het is niets voor mij’. Dat is natuurlijk een vooroordeel. Vooroordelen zijn er om bevestigd te worden, toch? Desalniettemin wil ik dit vooroordeel de kans geven mij mijn vooringenomenheid te laten logenstraffen. Daarvoor is deze fiffer-actie natuurlijk uitermate geschikt! @Chillekasper: is deze fiffer nog bij jou of ondertussen bij iemand anders? Wil hem best even een paar dagen dragen namelijk.

1 like

Als die nog bij Chillekasper ligt dan gaat het je flink geld kosten ben ik bang. Grote kans dat die de huur gaat doorberekenen…

2 likes

PB ontvangen. @Flippeke: valt vooralsnog wel mee. Lijkt me wel een chille gast. :+1:

2 likes

Met beetje mazzel gaat hij morgen tussendoor met de post mee.

3 likes

Update lijstje

  1. marnixmoed
  2. Spierbundel
  3. Jaroen
  4. Thijsie
  5. W.E
  6. denvro
  7. wilfox
  8. Blauwbeer
  9. Jarl
  10. Sjerome
  11. Galf
  12. CDG
  13. RBK
  14. Spooler
  15. NielsV
  16. ChIorophyI
  17. Chillekasper :point_right:
  18. Bottero

Even wat betreft het “einde”, lijkt me dat het horloge gewoon weer terug naar @marnixmoed gaat als niemand meer op de lijst staat toch? Hij is te leen, geen eigendom.

1 like

Wat mij hoeft dat niet. Van mij mag ie blijven bij de laatste op de lijst, totdat iemand zich weer meldt om em te proberen.
Mocht dat niet uitkomen, dan mag ie natuurlijk altijd terug.

1 like

Zodra hij binnen is zal ik als een goed rentmeester voor de Solo zorgen, totdat de volgende zich meldt. Het posten van foto’s of het onder de aandacht brengen van het topic zal er vast voor zorgen dat een volgende geïnteresseerde zich zal melden (op eenzelfde wijze als dat ik als een konijn uit de hoge hoed kwam).

2 likes

Verzonden

2 likes

Even n heads up, zoals je misschien in de andere reviews hebt kunnen lezen, is deze einzeiger niet bepaald de best afleesbare einzeiger. De Luch zou denk ik bv n betere zijn geweest kwa afleesbaarheid.
Hou dit in je achterhoofd zou ik zeggen.

1 like

Zal ik zeker doen, maar het concept is bij elke einziger op zich gelijk natuurlijk. Gelukkig heb ik (vooralsnog) goede ogen :eyes: dus ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken. Uiteraard zal ik mijn mening hier ook delen.

1 like