Fiffer Vostok Amphibia

Sweet, weer wat geleerd :grin: Kudo’s to you! :+1:

2 likes

:sunglasses::sunglasses::love_you_gesture:t3:

2 likes

Heel erg tof om de microscoop foto’s te zien!

1 like

Waar zitten we ergens, nog bij @ElderRuwy of al bij @Phoenix.bas?

  1. sq100
  2. MannetjeMar
  3. ElderRuwy :point_left:
  4. Phoenix.bas
  5. Mipnick
  6. stans
  7. ErikST
  8. fat_elvis
  9. Ari
2 likes

Daarzo :slightly_smiling_face:

2 likes


Kijk jongens. Ik heb een hand van @sq100 gehad en deze volledige voor zien van een “brushed” finish. Als de fiffer bij mij is stop ik hem in de doos waardoor jullie hem allemaal op een minder glimmende band kunnen proberen.

9 likes

Mooie subtiele brush zo te zien :+1:

1 like


Nog een foto, de brush finish is identiek aan de finish op de sluiting :slight_smile: (mijn kamers licht doet de job geen eer aan haha)

2 likes

En, zit ie al om de pols @Phoenix.bas?

1 like

Tof initiatief! Ook echt een iconische amphibia uitgekozen. Geweldig! Ik ga alleen niet op de lijst omdat ik zelf al een vostok heb. :grin:

Hij zat om de pols, erg geinig en leuk ding. Wel beetje flashy.



Hij is vandaag op de post gegaan naar @Mipnick. Veel plezier er van en onwijs bedankt voor het mogen proberen van deze Vostok @sq100!

6 likes


Pakketje mocht vandaag aankomen(had toevallig een Vostok 170 aan) :slight_smile:

Vervolgens de gebrushte (schrijf ik dat goed?) band van @sq100 ingekort en op de 710 geplakt. Hier nog even een foto kwa verschil voor de gene die de originele band te glimmend vonden :sunglasses:

De 710 draagt eigenlijk, ondanks nagenoeg identieke afmetingen, fijner dan dan 170 kast. Ik ga er een weekje van genieten, want tot nu toe ben ik helemaal verkocht door die prachtige blauwe plaat :heart_eyes:

6 likes

De 710 is iets slanker/eleganter, niet? Het matte van de 170 is ook mooi.

2 likes

Die 170 is heel gaaf, maar ietsjes aan de brute kant voor mijn peuterpols :slight_smile:

3 likes

Ik zie dat de kroon van de Scuba Dude nagenoeg tegen de bezel zit ( 710 ) daar lijkt het verschil te zitten , toch 1 mm per kant , ja dat scheelt , staat wel mooi met die geborstelde band !

2 likes

Dankje Bert!

De bezel hangt een beetje over de kroon, van boven geeft het een iets vertekend beeld.
Helaas passen lang niet alle after market bezels, juist omdat de afstand tot de kroon vaak een fractie korter is dan bij andere Amphibia kasten.

1 like

Een 710 kast kun je heel mooi brushen.
Voor:


Na:

9 likes

Een korte update mbt de Vostok fiffer. Helaas loopt het horloge niet op dit moment, zodra meer bekend is en hij door kan naar de volgende zal ik hier updaten.

Ai, dat is een bummer, in Soviet Russia watch winds you

1 like