Fiffer Vostok Amphibia

al iemand die zich wil melden voor een overname?

Ik merk dat deze niet echt bij me past, dit waarschijnljik door de shiny kast én bezel. Mij net iets te veel.
Ook die kroon :joy: dat is even een gek gevoel!

Ben er nog niet helemaal over uit of deze er gaat komen, maar ga wel even neuzen tussen de bestaande modellen :slight_smile:

Ik gooi er een extra nato band bij, deze had ik nog liggen (ooit aangeschaft om te proberen). Nu durf ik met zekerheid te zeggen dat ik NOOIT een nato ga dragen :sweat_smile:
Misschien is iemand er blij mee, mag hij eruit gehaald worden, en anders lekker bij de Fiffer laten.

Dussss wie o wie?

*De nato met grijze streep wordt toegevoegd.

1 like

De 170 kast is wellicht het model om eens te bekijken dan, af fabriek in matte afwerking. Hopelijk meldt zich snel een nieuwe kandidaat :+1:

2 likes

Dit was inderdaad één van de modellen die ik leuk vindt. :+1:

1 like

De gmt’s zijn helaas heel slecht verkrijgbaar, er zijn wel (beperkt) wat alternatieven.

1 like

Nog eentje voor de sfeer :slight_smile:

3 likes

.up

2 likes

Ja, ik doe mee! Ben heel benieuwd naar deze kast, dus graag! :blush:

2 likes

Dan komt hij jou kant op!

Gaan we even via Pb regelen :wink:

2 likes

Dag medefanaten,
Vandaag begint mijn reis met de Scuba dude (in goed Gronings: Snorkel Snokkel). :anchor::ocean:

Goed 1 uur ging de deurbel en daar stond deze keer niet de postbode met een uniform pakketje, maar het was @Jeroen! Jeroen had besloten dat hij het horloge in hoogsteigen persoon zou komen overhandigen. Nou, dat wordt natuurlijk zeer gewaardeerd, want zo vaak zie en spreek je een mede forumlid niet live. Zeker niet in deze treurige tijd…
Er werd een bak sterke koffie gezet en er werden nog sterkere verhalen uitgewisseld; over Vostoks en ander mooi analoog spul. :nerd_face:

De Vostok 710 heeft ook Jeroen positief verrast! Helaas lijkt Vostok nog steeds last van het Ford-syndroom: iedereen die ermee in aanraking komt is verbaasd dat de kwaliteit, eigenschappen en duurzaamheid ervan zo goed geheim gehouden worden :see_no_evil:

Zelf ken ik Vostok al aardig, maar de combinatie van deze kast met de duiker wilde ik weleens proberen. En het werd hoog tijd om deze Fiffer een beetje meer in de spotlight te zetten. Zonde als het draadje een stille dood sterft!

Hierbij alvast een kiekje - ik was blij dat ik in ieder geval een matching outfit aan had vandaag :stuck_out_tongue_winking_eye: - de rest van de ervaringen zal ik later beschrijven.

4 likes

Even de reis van de Vostok tot nu toe samengevat:

1. sq100
  2. MannetjeMar
  3. ElderRuwy
  4. Phoenix.bas
  5. Mipnick
  6. sq100
  7. vouwfietser (dépannage…)
  8. stans
  9. ErikST
  10. fat_elvis
  11. Ari
  12. Bottero
  13. Jeroen
  14. Raketa :point_left:

Wie volgt?
Ik draag hem echt nog niet direct over, maar ik hoop natuurlijk wel dat er weer iemand na mij komt. Dus zet je naam op de lijst en probeer deze Vostok gedurende 14 dagen, voor slechts de verzendkosten! Unieke aanbieding van @sq100! :wink::+1:t2::watch:

3 likes