Voor op de dikte van de tekst kijken, op de diving bezel kanj het ook goed zien.
Het zal wel…
Er lijkt idd wat verschil in dikte te zijn. Ik weet niet of dit kan komen dat n andere/latere batch met n iets andere machine/instelling is gemaakt.
Welke turtles? Turtles zijn cool. Heb die fiffer in 2016 op bezoek gehad
Hallo Allemaal, wat een mooi initiatief dit! Ik had vandaag mijn NA verhaal geplaatst en werd in de reacties door @Jason_Nash gewezen op dit topic. Ik heb sinds kort een Heimdallr Marinemaster clone naast mijn echte marinemaster. Ik zat er zelf al aan te denken om deze te gaan uitlenen aan forumleden die aan het twijfelen zijn over de aankoop van een Seiko Marinemaster. De Heimdallr geeft namelijk best een goed beeld van het origineel (qua afmetingen en looks, niet qua kwaliteit en afwerking). Na het lezen van dit verhaal denk ik dat ik het ook prima zou vinden als hij op de manier die @marnixmoed is begonnen rondgaat.
Mijn vragen: zijn er mensen geïnteresseerd om dit horloge eens te proberen? Zal ik bij interesse dan dit topic gebruiken of is het handig een eigen topic te starten?
Mijn enige voorwaarde is dat wanneer er geen mensen meer zijn die hem willen gebruiken, hij weer bij mij terug komt. Het mooiste zou zijn als dat nooit gebeurt natuurlijk!
https://www.horlogeforum.nl/t/na-seiko-marinemaster-sbdx001-en-clone/336742
Mooi initiatief! Ik zou er even een apart topic voor aanmaken.
Ja een apart topic.
Dan blijft het overzichtelijk.
Zelf heb ik de sla021, dus ik doe niet mee.
@Chlorophyl en @Tonnieb bedankt! Ben er net achter gekomen dat deze turtle niet de enige fiffer is! Leuk dit!! Ik ga een Heimdallr topic starten en vraag @marnixmoed deze toe te voegen aan zijn fiffer overzicht.
Check
Hoi S, wat leuk dat de Fiffer familie uitgebreid wordt met nog n gave klok
Je mag de link naar je Fiffer er ook zelf bij zetten. Iedereen mag dat wat mij betreft doen.
Ik zou wel even nadenken over de Fiffer regels, om te voorkomen dat er spullen zoek raken. Ben er nog niet aan toe gekomen om dat verder uit te werken
Ik vond de vraag voor een momentopname bij binnenkomst en voor verzending wel een goede (tijdje terug).
Vraagt alleen wel wat werk van de eigenaar van de fiffer om alle foto’s chronologisch te sorteren.
Hoeft denk ik niet. Als de ontvanger zijn foto vergelijkt met de voorgaande 2, dan wordt toch redelijk snel duidelijk of er iets mist?
Jazeker, de Turtle is in huize fat_elvis en wordt nog even volop gedragen voordat mijn tijd er alweer op zit
Nog even een grappig nachtelijk vergelijk, met 45mm is het een flinke jongen maar vergeleken met de 44mm piloot er naast oogt hij veel kleiner
Vermoed dat ie ook kleiner draagt dan de pilot?
Stukken kleiner, de Turtle is veel compacter. Op de bracelet is hij voor mij nét iets te fors maar op de andere banden draagt hij hartstikke goed. Echt een leuk horloge en op de knal oranje nato ook zeer geschikt voor een zonnige zomerdag
Zou ook graag gebruik willen maken om op de lijst gezet te worden, indien mogelijk?
bvd Laurentiuss