Oei, de Turtle bivakkeert alweer 3 weken bijna non stop aan mijn pols. Het blijft een heerlijk dragend horloge dat veel bekijks trekt.
Mijn vrouw vind 'm saai, maar verder louter positieve reacties!
Wat een avontuurlijke dag was het vandaag! PostNL stond voor de deur, en ja, we weten allemaal hoe lang die wachttijden kunnen zijn, maar de spanning was ondraaglijk. De Turtle was veilig verstopt in de achterbak en bij aankomst kon ik niet snel genoeg die gehavende doos openmaken. Mijn hart klopte vol verwachting!
En toen, eindelijk, kon ik een glimp opvangen van de schat binnenin. Snel pakte ik mijn camera en schoot een foto van al die prachtige items. Alles was gelukkig aanwezig, behalve de items waar @Logan al reeds over bericht had. Wat een opluchting!
Met de hitte die ons omringde, schoof ik snel een blauwe nato-band om de pols van mijn nieuwe aanwinst. En wat een glans! Hij straalt nu al aan mijn pols, als een ware blikvanger.
Deze week zal ik hem nog eens voorstellen aan de zwanen hier in Brugge. Ik kan niet wachten om te zien hoe ze reageren op deze prachtige Turtle. Natuurlijk krijgen jullie een uitgebreid verslag van dat avontuur. Blijf op de hoogte!
Wat een verhaal over de fiffer in Brugge! Na aankomst kon ik niet anders dan hem meteen een andere nato omhangen en ik dook in mijn eigen collectie als een kind in een snoepwinkel. Ja, ik weet het, er zaten al genoeg nato’s in die doos, maar de verleiding was te groot. Die blauw-grijze streepjes, dat was 'm helemaal! Al is de blauwe nato uit de doos ook wel enkele dagen gesmaakt.
En dan mijn eigen turtle, weliswaar in een wat aangepaste versie. Ik wilde 'm graag voorstellen aan z’n geopereerde broertje. Ik was al een beetje vergeten hoe het origineel eruitzag, maar ik moet zeggen, beide versies hebben wel iets. Smaken verschillen natuurlijk, maar die mod heeft echt dat beetje extra, vind ik.
Die fiffer, jongens en meisjes, is echt een allemansvriend. Hij kan elke dag om de pols en ziet er onder alle omstandigheden geweldig uit. Normaal gesproken zou ik bij klusjes snel m’n horloge afdoen, maar deze blijft gewoon wat langer om. Nu draag ik meestal duikers, dus de fiffer is voor mij geen vreemde, maar ik heb geen moment het gevoel gehad dat hij te zwaar hangt of van m’n pols zou vallen.
Tijdens onze ‘eigen’ citytrip zijn we langs enkele iconische plekken in mijn geboortestad geweest. Ik bespaar jullie de toeristische kiekjes, maar wil toch wat shots met jullie delen.
Kort samengevat: het was één groot feest voor iedereen die in aanraking kwam met de fiffer. Zowel mijn vriendin als de kleine waren helemaal weg van 'm, en dat zegt wat! Ik heb er met volle teugen van genoten en ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen.
Een dikke pluim voor @marnixmoed voor dit nobele initiatief, en een oprechte dank aan alle voorgangers voor hun avonturen. Wat ben ik blij dat ik deel mocht uitmaken van deze prachtige reis met de fiffer! Op naar nog meer avonturen en mooie herinneringen!
@Watchout4thebus: Ik zend je straks nog een PB dan kan jij ook even proeven van alles dat deze fiffer te bieden heeft.
Dan meteen even de vraag, daar dit horloge gaandeweg is omgedoopt tot travelwatch; Ik ga over 6 weken een tweetal weken naar Cuba. En daartussendoor heb ik nog een reisje naar zowel Engeland en Copenhagen zoals het er nu naar uitziet. En die 2 trips neem ik hem sowieso wel mee naartoe. Heb je geduld totdat ik terugkom uit Cuba of heb je zoiets van ik wil hem zo snel mogelijk ?
Ik zal eens kijken of ik er zelf nog wat aan kan toevoegen. Ik denk dat ik ergens nog wel de rubberen strap van mijn oude skx heb liggen. Maar zal er sowieso de nato aan toevoegen waarop ik hem draag.
Bedankt voor het snelle opsturen xfactory
En nu is het tijd om wat nieuwe verhalen toe te voegen aan het horloge.