Nog een laatste shot voordat hij weer doorgaat naar @jhanair
Noooooooooooo, is t zo snel alweer voorBIJ? Ik heb nog geen gezien
Alle gekheid op n stukkie, bedankt vh delen vd mooi plaatjes.
Dat is wel een super foto!
Je hebt trouwens echt gave foto’s gemaakt joh!
Thanks! Ja ben wel lekker bezig geweest, deze week nog een laatste sessie.
Ik heb het nog geprobeerd maar helaas…
Ik voeg mezelf ook graag toe aan de lijst
Marnixmoed Thehaguedragon H_J_R_ Vintage4all Igor NickW RobertW Koekoek ArjanV Marxje Bouke anon32526882OV Logie 25tien Dpvh PLP Candide Thijsie Thieuke StefanKetelaars Dino Firly Logixa Dins1 Ruudvv Marijnr ThomThom Whyking Watch-This Dutchmanpeet RBK Bouke Selie S_Augustinus Teunnes Richz1986 Stijn306 Leim Spierbundel Jaroen Galf Eddio Wilfox Phoenix.bas Chlorophyl Cdg SjoerdKurstjens SeikoFrank Baars Jarl Joostvv2 Goku13 Daiderik Jeranimo Zipflip Leszek CitizIrv CT_RS Malus65 Jhanair MaartenE Chillekasper GiveMeYourDough pasd Horlogenoob PapaBeer Stratos Jeroenx87 ILoveWatches denvro
Volgende keer gewoon n klodder op smeren. Kan ie tegen, Turtle is iso gecertificeerd
Welkom aan boord vd Fiffer Express
Ik heb het horloge vandaag binnen gehad en ik ben best wel verbaasd over het feit dat het toch lekker om mijn pols zit:
Heb het nu 2 min. om of zo, haha.
Wat een joekel naast de Sub…
Fijn dat hij goed is aangekomen
Tijdje geleden de Turtle Fiffer gehad maar die bleek net wat te groot. Dus nu een Mini Turtle om de pols
Staat goed! Ik vond em bij mij nét teveel als een tonnetje op de pols dragen! De gewone sluit mooier aan om de pols maar is -ook voor mij- vrij groot!
Heb de Fiffer echter al een weekje om de pols gehad een jaar geleden, conclusie: ik kan em rocken! (-denk ik- )
Hij is onderweg @marnixmoed! (Niet de echte Fiffer natuurlijk!)
De rekening stuur ik trouwens wél aan jou door!
Groeten uit Spanje.
Zooo, dat ziet er lekker uit! Costa Blanca?
Ja, klopt. Goed gezien.
De Turtle is echt aan het genieten…
Vorig jaar heeft hij met mij de Zuidfranse kust verkend, die fiffer komt nog eens ergens… .
Veel plezier verder!
Het horloge is nu onderweg naar de volgende!
Pwoahh, bijna aan de beurt
Morgen is die er
Update!
Marnixmoed Thehaguedragon H_J_R_ Vintage4all Igor NickW RobertW Koekoek ArjanV Marxje Bouke anon32526882OV Logie 25tien Dpvh PLP Candide Thijsie Thieuke StefanKetelaars Dino Firly Logixa Dins1 Ruudvv Marijnr ThomThom Whyking Watch-This Dutchmanpeet RBK Bouke Selie S_Augustinus Teunnes Richz1986 Stijn306 Leim Spierbundel Jaroen Galf Eddio Wilfox Phoenix.bas Chlorophyl Cdg SjoerdKurstjens SeikoFrank Baars Jarl Joostvv2 Goku13 Daiderik Jeranimo Zipflip Leszek CitizIrv CT_RS Malus65 Jhanair MaartenE Chillekasper GiveMeYourDough pasd Horlogenoob PapaBeer Stratos Jeroenx87 ILoveWatches denvro Sebastiaan95