Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Hij mocht een dagje mee werken vandaag. :seedling:

3 likes

:thinking:
Uhm… Tuinieren?

Mijn tijd met de Fiffer zit er bijna op…
Enerzijds jammer! Want de Turtle is wel een horloge met een heel eigen gezicht en kan en die zitten er genoeg bij! Elke band hebben die je erop gooit.

Het Horloge is voor mij alleen toch een slag te groot.
Met 17cm polsen.

Maar misschien komt er een Mini-turtle of een 6309.
Ik ben best een neuroot als het om de precisie van automatische Horloge’s gaat. Dus dat meet ik visueel tegen te atoomklok om ongeveer elke 24u.
Dat heb ik voor deze ook bijgehouden en hij loopt best wat te snel.
Maar niet rampzalig veel wat ik eerst dacht. En misschien zelfs nog net wel binnen de 4R36 standaard.
Klik/Tik op de foto voormeer info.



2 series. Voor elke serie weer op tijd gezet. Loopt tijdens het dragen ± +25s/dag.

Heb hem helaas niet over de Nürburgring/Nordschleife kunnen jagen.
Maar heb er wel twee weekjes plezier van gehad.

Dagje mee de Plantsoenen in.


Ik zal in de Toverdoos wat Omega leesvoer stoppen.

Groeten uit 's-Hertogenbosch.
Casper.

16 likes

BTW; er IS een mini-Turtle!

1 like

Ja en dat is best een leuk ding. Check deze review van @Fate_Amenable_To_Change maar eens. Sowieso vermakelijke kost :+1:t2:.

1 like

Toch fijn om de draak weer eens te zien :heart_eyes:

Leuke review idd.

Maar persoonlijke kanttekening, vind ik de zogenaamde mini turtle de retro stijl vd turtle missen. Voor mij oogt ie veel moderner.

Zou m niet kopen zonder m om de pols gezien te hebben. Heb dat zelf wel gedaan en draagt idd n stuk kleiner dan de skx.

1 like

En de FiF is geland in Huize Malus :sunglasses:

5 likes

5 likes

Tja, te groot voor je pols.

3 likes

Valt misschien mee op een gewoon bandje. Nato maakt het geheel nogal fors.

2 likes

Nee, het klopt dat deze voor mij te groot is, vandaar ook dat ik een paar weken geleden een Mini Turtle heb gekocht. Maar ook leuk om die twee met elkaar te vergelijken. Foto’s volgen :blush:

2 likes

Ik verwacht wel spectaculaire foto’s met een bij er op enzo. Die shot met je Tudor is wel bij me ingebrand.

Oh wacht, is n Fiffer. Heb niks terug te verwachten :man_facepalming: :clown_face:

Heb je m trouwens al op zn rubberen band geprobeerd? Oogt wat kleiner imho dan de meeste nato’s.

1 like

Haha, ik kan geen foto’s met bijen beloven, maar ik ga zeker een paar leuke en sfeervolle foto’s maken :grin: De rubberband is me wat te lang, maar het gaat me eigenlijk niet om het dragen want ik wist al dat de Turtle te groot zou zijn, gewoon leuk om een keer te kunnen bepotelen en te fotograferen :sunglasses:

2 likes

7 likes

Na flink twijfelen, wil ik deze toch ook wel erg graag mee doen eigenlijk. Wat een gaaf idee is dit.

Marnixmoed
Thehaguedragon
H_J_R_
Vintage4all
Igor
NickW
RobertW
Koekoek
ArjanV
Marxje
Bouke
anon32526882OV
Logie
25tien
Dpvh
PLP
Candide
Thijsie
Thieuke
StefanKetelaars
Dino
Firly
Logixa
Dins1
Ruudvv
Marijnr
ThomThom
Whyking
Watch-This
Dutchmanpeet
RBK
Bouke
Selie
S_Augustinus
Teunnes
Richz1986
Stijn306
Leim
Spierbundel
Jaroen
Galf
Eddio
Wilfox
Phoenix.bas
Chlorophyl
Cdg
SjoerdKurstjens
SeikoFrank
Baars
Jarl
Joostvv2
Goku13
Daiderik
Jeranimo
Zipflip
Leszek
CitizIrv
CT_RS
:point_right: Malus65 :point_left:
Jhanair
MaartenE
Chillekasper
GiveMeYourDough
pasd
Horlogenoob
PapaBeer
Stratos
Jeroenx87
ILoveWatches

2 likes

Vandaag nog maar eens een keer losgegaan, duikhorloges inspireren me extra merk ik. Moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet een dag gedragen heb, vanwege de grootte :sunglasses:

14 likes

Kan je m niet om je enkel dragen?

Jammer dat je er geen plezier om de pols mee hebt, de foto’s zijn weer top!

2 likes

Vergeet de andere fraaie foto’s niet :heart_eyes:

1 like

Nog een laatste shot voordat hij weer doorgaat naar @jhanair

6 likes