Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

:joy::joy::joy:

Hahaha, je hebt je best gedaan Kasper. Het was toch geen martelgang hoop ik. Best een positieve review aangezien je gruwelt van duikers. :+1::wink:

Neem even contact op met de volgende op de lijst. @GiveMeYourDough

2 likes

Nouja ik gruwel er niet van. Maar raak wel snel uitgekeken.

1 like

Haha jahoor, ik hou hem gewoon een week extra omdat ik op vakantie ben :sweat_smile:
Ik stuur je een PB.

1 like

Het was geen martelgang. Maar ik schrijf gewoon positieve dingen omdat er weinig negatieve dingen zijn op te merken. Ik kan er wel een aantal Bedenken overigens.

Wijzerplaat vind ik neutraal, beetje saai zelfs. Die bolling aan de onderkant heeft niet mijn voorkeur en het bandje vind ik niet de afwerking die ik verwacht. We hebben het toch over een horloge van rond de 300 euro?

@marnixmoed. Kan dat? Of krijg ik dan ruzie met de rest van de lijst?

2 likes

Vond je hem niet wat stroef, hij sleept een beetje ipv dat hij “klikt”.
Het is best een leuke duiker, maar ik ben met name mijn eigen duiker meer gaan waarderen :see_no_evil:

2 likes

Ik ga nogmaals in mijn handen nemen. Mij viel die stroefheid niet echt op.

Ik heb het sowieso niet zo met Seiko. Maar heb ben naast de duiker gehouden die ik nu draag. Maar de Invicta heeft een scheller geluid, maar draait in vergelijking met de Seiko stukken soepeler. Eigenlijk draait die echt perfect. Je hoeft geen kracht uit te oefenen. Je hebt dus gelijk betreft deze Seiko. Hij gaat niet zo lekker. Mij was dit niet opgevallen. Heb hem ook niet direct vergeleken op dit gebied met 1 van mijn horloges. Waarschijnlijk dat dit daarom niet gelijk opviel.

1 like

-zucht- dat is The great Wave off Kanagawa! :slightly_smiling_face:
En die staat op de achterzijde van menig Seiko duikhorloge!

Tsunami_by_hokusai_19th_century

4 likes

Jeroen ik ben geen Seiko man. Maar bedankt voor het delen. Ik wist dit namelijk nog niet.

2 likes

Weet ik, je bent vooral een Rolex liefhebber! :smiley:
Maar het is een mooi detail dus wilde je dat niet onthouden!

3 likes

Nep-Rolex liefhebber toch :wink:? Moderne Invicta’s zijn of enorme knotsen, of hommages.

Dan zou ik niet met je Invicta gaan duiken. De bezel van een duikhorloge moet stroef draaien. Je wilt niet dat je onder water per ongeluk aan de ring draait. Dat verkort je duiktijd. Zonde!

1 like

Kasper is liefhebber van Invicta en vooral de vintage modellen.

Verder is Invicta afzeiken wel érg gemakkelijk dus neem het even voor hem op!

Kasper bewijst als Invicta ambassadeur het merk hier een goede dienst met zijn vele vintage modellen en posts! :slightly_smiling_face:

4 likes

Bedoelde het niet zo negatief hoor. Ik zeg daarom specifiek ‘moderne’ invicta’s. Maar de pro-diver is wel echt een hommage.
De oude invicta’s vind ik er eigenlijk allemaal sympathiek uitzien.

En ook moderne invicta vind ik prima hoor. Overweeg er een als vakantie horloge voor volgend jaar.

3 likes

Met een moderne Invicta verdwijn je meteen naar de zeebodem cq. de bodem van het hotel zwembad! :see_no_evil: :shushing_face:

3 likes

Beter dan met een ketting aan je benen naar de bodem van de zee als wat foute lieden je met je rolex of dure horloge spotten. :slight_smile:

2 likes

Zou dat iets nieuws zijn voor de maffia, ipv betonnen schoenen?
Godfather stem; "Hey Franky, give this man his watch and a swimminglesson"
Franky; “Will do boss… Sorry bro, you heard Mr. @wilfox
(Of heb ik nu de verkeerde “godfather” te pakken @Jurk)

4 likes

Betonnen pantoffels toch @wilfox !? :sunglasses: :shushing_face:

2 likes

Don’t get too cocky my boy. No matter how good you are don’t ever let them see you coming. That’s the gaffe my friend. You gotta keep yourself small. Innocuous. Be the little guy. You know, the nerd… the leper… shit-kickin’ surfer. Look at me.

4 likes