Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

giphy (1)

1 like

Heel goed! Ken je klassiekers :+1:

1 like

:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil: hahah :smoking: :gun: :moneybag::euro::euro::euro:

Gewoon doen. Desnoods als je niet te veel geld wilt uitbesteden een pro diver op EBay kopen.

Ja, dat is wel hoe we ongeveer gaan afrekenen met de RRR…HF (Elidos) style… :sunglasses::sunglasses::love_you_gesture:t2:.

Maar ik denk dat we @Chillekasper dit laten uitvoeren in plaats van Franky; hij is immers onze expert… :joy:

4 likes

Ja, da’s de sobere basisvariant voor de SP, daar gaan we (zelfs) geen Invicta aan spenderen!! :crazy_face::innocent::joy:

3 likes

:laughing::laughing::laughing::joy:

Maar @wilfox er zit een nieuw doosje voor de mensen die na mij komen. Wat zal er in zitten? :upside_down_face:

5 likes

Flipper Invicta Forward:thinking:

Dit had zelfs @marnixmoed niet kunnen bevroeden… :joy::joy:

5 likes

Of mag je niet toevoegen?

Was alleen maar goed bedoeld. Maar als dit tegen de regels is, dan doe ik dat uiteraard niet. Ojaaa mijn vrouw zag die rol met drop. Die is weg.

Heb de doos inmiddels al netjes ingepakt voor de volgende. Maar morgen gaat die op de bus.

3 likes

Zeker wel! Zolang het niet tikt… :bomb::wink:

Er zijn niet echt regels toch? Behalve dat je hem niet mag doorverkopen.

1 like

Uhm, ik denk een schildpad. Zorg je wel voor genoeg voor voor onderweg voor het arme beestje?

en op menig van hun rubberen banden voor duikers.

1 like

Wat zijn mensen toch lastig. Het is te heet of te koud, te groot of te klein, te stroef of te soepel… wanneer zijn we nou TEvreden? :wink:

1 like

Tot 10 KG blijft het op 8,60 voor aangetekende post. Zwaarder dan 10, dan ga je gelijk een stap omhoog. En het is wel de bedoeling dat het via de voordeur naar binnen kan :wink:

Enneh, het lijkt me wel fijn dat af en toe een paar kids of vrouwlief wat te wegsnoept. Anders gaat gaat er een doos met over datum etenswaren het forum rond :sweat_smile:

Bovendien, goeie afleidingsmanuerve voor je grumpy ega.
-“Wat, weer een horloge?!”
-“Uh uh…, hey schat kijk es wat er ook in zit, een Snickers. Neem maar gauw, je bent zo grumpy when you’re hungry… Better?”
:upside_down_face:

5 likes

In principe niet. Gewoon beetje beschaafd ermee omgaan in de ruimste zin.

Om terug te komen op je eerdere vraag, of het een probleem is om em een weekje langer te houden ivm je vakantie. Wat mij betreft niet, maar hoe het met de rest zit, weet ik natuurlijk niet.

Je zou de, uhm… ‘overlast’ kunnen beperken door bv met de volgende af te stemmen of ie het okay vind dat de Turtle bij jou een weekje langer blijft en een weekje korter bij hem/haar. (Zijn er eigenlijk al dames die op een Fiffer staan/stonden?)
Of dat je met iemand van plek ruilt. En zo zullen er vast nog wel wat creatieve dingen kunnen zijn.

Ik kan aan m’n vriendin vragen of ze er even op wil gaan staan.

Ohja, door continue slaapgebrek ontbreekt het hier wel eens aan.
Komt goed, verzin wel iets :+1:t3:

3 likes

Oeps, foutje bedankt.

Ik bedoelde of er ook vrouwelijke leden op n Fiffer lijst staan/meedoen aan een Fiffer.
Of zou t fifferen meer n mannen ding zijn?

1 like

Ik denk dat het iets mannelijks is. Als vrouwen iets hebben dat blinkt zijn het net eksters. Die laten niet meer los.

1 like