Dat kan door eenvoudig de hele lijst te kopiëren en je naam er onder aan te plakken.
Enneh, deze Fiffer mag je ook 2 weken op je gemak uitproberen
Dat kan door eenvoudig de hele lijst te kopiëren en je naam er onder aan te plakken.
Enneh, deze Fiffer mag je ook 2 weken op je gemak uitproberen
Heb ik al voor je geregeld👍
1.Marnixmoed
2.Thehaguedragon
3.H_J_R_
4.Vintage4all
5.Igor
6.NickW
7.RobertW
8.Koekoek
9.ArjanV
10.Marxje
11.Bouke
12.anon32526882OV
13.Logie
14.25tien
15.Dpvh
16.PLP
17.Candide
18.Thijsie
19.Thieuke
20.StefanKetelaars
21.Dino
22.Firly
23.Logixa
24.Dins1
25.Ruudvv
26.Marijnr
27.ThomThom
28.Whyking
29.Watch-This
30.Dutchmanpeet
31.RBK
32.Bouke
33.Selie
34.S_Augustinus
35.Teunnes
36.Richz1986
37.Stijn306
38.Leim
39.Spierbundel
40.Jaroen
41.Galf
42.Eddio
43.Wilfox
44.Phoenix.bas
45.Chlorophyl
46.Cdg
47.SjoerdKurstjens
48.SeikoFrank
49.Baars
50.Jarl
51.Joostvv2
52.Goku13
53.Daiderik
54.Jeranimo
55.Zipflip
56.Leszek
57.CitizIrv
58.CT_RS
59.Malus65
60.Jhanair
61.MaartenE
62.Chillekasper
63.GiveMeYourDough
64.pasd
65.PapaBeer
66.Stratos
67.Jeroenx87
68.ILoveWatches
69.denvro
70.Sebastiaan95
71.Mpaj
72.Edelweiss
73.MT043
74.Ruud2009
75.Ari
76. Eventive
77.AGTon
78.3xtr3m3
79.Marck
80.Timo9
81.Patrick_PJA
82.Svenn
83. Joey
84. Tegendraads
85. Beagle
86.PDB
87. Rebunted
88. Winne472
89. Stege
90. Lizzard
91. JayJayVo
92. Owengraven
93. McKenzy
94. Bakerwet
95. Mipnick
96. Josjos
Jeetje, wat gaat dit hard. Wie wordt nr
Gisteren de FiF ontvangen van @Jugis.
Nou zal ik eerlijk zijn, ik heb zelf ook een turtle en weet dus wat voor geweldige moderne diver dit is.
Ja en die stalen band bevalt dus heel goed! Hij was gelukkig goed op maat, ik moest alleen de micro-adjustment wat kleiner maken.
De andere banden erbij ook even geprobeerd:
Ja ik moet toch wel toegeven dat die roze perlon ook heel goed staat. Iemand die weet waar ik die kan vinden mag me geen bericht sturen
Nu ik alles getest heb is het voor mij alleen nog wachten op mijn eigen stalen band. Aangezien ik verder zelf in het bezit ben van een Turtle zal ik hem niet langer ophouden en zal hij snel @Stege zijn kant op komen!
Super bedankt voor dit idee @marnixmoed. Ik heb hem met veel plezier mogen ontvangen!
Lol, waar t project wel niet goed voor is
Fijn dat t je er wijzer v bent geworden.
Degene die overigens verantwoordelijk is voor het toevoegen van deze Zulu mag me laten weten waar hij deze gevonden heeft. Nu ik nog eens naar het plaatje kijk staat deze ook eeeerg goed!
Gezien een reactie van nummer 89. @Stege al een aantal dagen uitblijft heb ik besloten hem eerst naar nummer 90. @Lizzard te sturen en hun plek op de lijst om te wisselen. Zo kan @Lizzard het over een paar weken nog een keer proberen bij @Stege.
Hij komt vandaag jouw kant op. @marnixmoed Nogmaals bedankt voor dit project
De nieuwe situatie
Ik wacht met smart af!
Vorige x m’n plek (helaas) moeten verschuiven ivm een verhuizing en eventjes niet meer aan deze top actie (@marnixmoed ) gedacht, kan niet wachten😃
Van uitstel komt geen afstel
Veel plezier ermee straks!
Inmiddels nu ruim een week in bezit, helaas nog maar 1 x gedragen ivm drukte etc… Geeneens een andere band op gedaan dan het rubber waar ie al op zat.
Merk ook qua uitstraling dat hij aardig overeenkomt met mijn skx007 zelfde kleur.
Echter, ik weet nu wel dat hij heel fijn draagt en hem tzt wel in een andere kleur wil😎
Dus nu de volgende op de lijst; @Stege
Wil je je gegevens pm sturen? Doe ik hem zsm op de bus…
Is de Fiffer alweer door?
Ik heb hem nog niet ontvangen, zal jullie op de hoogte houden zodra ik hem heb!!!
Vandaag kwam de fiffer binnen!
Een erg mooi horloge die turtle maar wat draagt die anders dan de skx!
Kleine vergelijking!
Anders als in positief of negatief?
Probeer het vooral ook op die z22 rubberen band. Dat maakte voor mij echt een enorm verschil!
Daar ben ik nog niet helemaal over uit, zal hem nog een paar dagen om mijn pols moeten hebben denk ik!
Goede tip thx ik ga het proberen!
Pas maar op, straks lijkt je skx nog te klein
Had n poos n Radiomir hommage gehad om te kijken of dat zou wennen. En jawel.
Maar daarna leek mn smp300 ineens gekrompen
Uurtje geleden de fiffer binnengehad!
Het is echt absoluut een prachtig klokje! Alleen bij mijn kleine polsjes steek de rubberen band een stukje uit en ga dus waarschijnlijk de stalen band omdoen. Alleen nadat ik daar naar heb gekeken snap ik niet wat ik met die twee zakjes samen moet😅