Hij kan er veel hebben, die zwart rode is mooi. Ik vond zelf de nato’s niet fijn (op dit horloge, ik heb andere ook wel op nato’s) omdat het horloge nog hoger op je pols komt en dan voelde ik hem kantelen. Met de single pass nato’s was het al iets beter.
Hey, ik mis de originele Seiko Flat vent. Die zat super comfortabel.
Wat betreft reguleren. Ik heb er geen problemen mee als iemand daar kundig in is.
Zelf doe ik t ook op mn Monster met trial&error, zonder zo n apparaat.
Wat bij mn Monster ook helpt is om em plat te leggen als ik em wat sneller wil hebben en op zn zij als ik em langzamer wil hebben. Kan soms ook verschillen op welke zijkant ik em plaats. Misschien dat dit al helpt om t gemiddelde over de dag wat acceptabeler te krijgen.
Beetje off topic maar weet je toevallig waar deze te bestellen is? Liefst in de EU, Longisland watch heb ik al gevonden. Ik ben trouwens erg blij met dit topic, leuk om foto’s van en ervaringen met de Turtle te lezen terwijl ik een 773 incoming heb
Heb trouwens die tactiek nog gevonden bij oude rolexen😂
Dat verschilt per horloge denk ik, mijn schildpad doet ongeveer het tegenovergestelde.
Heb de nieuwe pinnetjes trouwens binnengekregen vandaag. Kunnen de versleten rakkers een ander leventje starten.
Echter zie ik ook direct dat ze niet goed werken met de drilled lug holes… dat was dus ook nutteloos…
Hoezo niet? Moeten er andere pinnetjes in de drilled lugs dan in gewone lugs?
Ik weet het ook niet. Deze kunnen gewoon heen en weer schuiven. Zo erg dat 1 van de kanten los gaat. Dit was bij die anderen ook en dacht dat het was omdat deze gebogen waren maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Er zijn ook dikkere springbars bij, deze zitten om de rubberen band die eerst op het horloge zat maar deze passen niet bij bijvoorbeeld de leren band die hierbij zit in de doos met bandjes. Dit is ook een probleem bij de rest, de stalen band etc… dus ook… Snap het niet echt, is gewoon 22mm net als de andere pinnen.
Die flatvent heeft monsterwatchers weer op voorraad. Het is de 22mm band voor de SNJ025. Daar kun je meteen fatbars bijbestellen.
Echt jammer dat er weer banden zijn verdwenen, in dit mooie fiffertopic.
Die heb ik incoming
Welk bandje is er verdwenen dan?
Dat zal het probleem zijn… echter krijgen we er nu niet gemakkelijk het leer op het horloge. Zelfde geld voor de stalen band…
En dat is maar goed ook!
Even een paar berichtjes teruglezen.
En de originele wave rubber met stalen keeper is ook zoek geraakt.
De mijne had ik ook bij Monsterwatches vandaan. Erg fijne banden en past imho erg mooi bij de retro look vd Turtle.
Ik zie dat Rob er nog één op voorraad heeft Hoe is de lengte? Ik heb bij Seiko rubber vaak een halve meter over.
Ze moeten over n wet suit kunnen passen.
Snap dat t voor n deskdiver beetje veel is