Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

Ineens gun ik je ontzettend dat CNS je in de kou laat staan.

Uit twee delen staat best leuk. Lekker kleurtje ook.

Dit vind ik wel echt waanzinnig gaaf. Een zeevogel op een loopvogel. :grinning: Wat een mooi gezicht zeg. Dit soort dingen wil ik er ook mee gaan doen.

Wat een goed idee zeg!! Ik vind het echt tof staan. :heart_eyes:

Wat leuk dat je zo’n uitgebreid verhaal hebt geplaatst. Ik heb het met plezier gelezen.

3 likes
  1. Marnixmoed

  2. Thijssie

  3. Pat486

  4. Spierbundel

  5. Jaroen

  6. Phoenixm.bas

  7. RBK

  8. Galf

  9. Thieuke

  10. Eddio

  11. S_Augustinus

  12. koekoek

  13. wil fox

  14. Logixa

  15. NielsV

  16. Berend

  17. Regenboog

  18. Fate_Amenable_To_Change

  19. Brinkmeister

  20. Chlorophyl :point_right:

  21. :point_right: Blauwbeer

  22. Sjoerd_K

  23. Enlil

  24. Wannawatch

  25. Firly

  26. Stratos

  27. W.E

  28. TheWatchDude

  29. Jarl

  30. Spooler

  31. Goku13

  32. Mink

  33. MechanicalFreak

  34. JPM

  35. Chillekasper

  36. CDG

  37. GiveMeYourDough

  38. Sebastiaan95

  39. JeanLuc

  40. ILoveWatches

  41. Mpaj

  42. Bizzarrini

Zal even duren maar doe graag een keer mee!

2 likes

Een jaar later heb ik zelf ook een seagull. Wilde graag een betaalbare automatische chrono van klein formaat. Kwam vrij snel weet uit bij de seagull.

11 likes

Nou jongens, hij is veilig aangekomen in Limburg. De zeemeeuw heeft weer eens een stukje gevlogen.

Ik heb hem meteen omgeslingerd



Nu een beetje genieten van de lichtinval op het horloge bij het zwembad onder het genot van een champagne cognac gerstenwijn… (geen idee die heeft @Blauwbeer er bij gedaan)

Grapje. Ik ben 5 min naar buiten gegaan voor die foto en zit nu in bad dit verhaal te typen. :nail_care:

Ik vind het oprecht echt een keigaaf horloge. Krijg zin er een voor mezelf aan te schaffen of deze gewoon niet door te sturen.

Ciao!

8 likes

Je drinkt dit toch niet uit de fles hè? Dit is een erg gedistingeerde gerstewijn die je voorzichtig hoort te drinken uit een fraaie kelk of bokaal. Ik was er al bang voor: paarlen voor de zwijnen. :angry::pig:

10 likes

In dat geval, wat zonde van die

Want ik heb hem lekker Bourgondisch uit de fles gedronken. Hij was wel erg lekker!

4 likes

:scream::scream::scream:

Tjeezus man, Sjoerd!

Dit is een gerstewijn met 10 procent alcohol, infused met een cognac van 60% grande en 40% petit champagne. Een Very Special Old Pale met tonen van jasmijn, acacia, vanille, eiken en gedroogd fruit. Je hoort die te drinken op een temperatuur van 12 graden. In een mooi bokaalglas, waardoor de aroma’s niet verloren gaan. Op deze manier:

Het is het duurste bier dat ik sporadisch voor mezelf koop. En dat drink jij UIT DE FLES???

Het is toch niet te geloven dat ik zelfs bij het bier een gebruiksaanwijzing moet doen. Stuitend dit.

10 likes

Ach man. Ik heb dat bier net opgezocht voordat je deze reactie typte en jouw omschrijving komt rechtstreeks van de website. Tonen van acacia? Laat me niet lachen.

Ik weet het goed gemaakt. Ik heb een beperkte oplage van Hertog Jan grand prestige. Gerijpt op een bourbon vat. Als ik ooit eens op bezoek kom neem ik die mee en dan schenk ik je daar een glaasje van in. Dat is pas gerstewijn. Maar dan wil ik je niet meer horen over hoe ik mijn bier drink, comprende?

2 likes

Uiteraard. Ik ga niet tornen aan de beschrijving van de professionals.

Ja, als je rechtstreeks uit de fles gaat zuipen is het niet gek dat je dat niet proeft natuurlijk.

Spoken like a gentleman sir!

Ik zal altijd, in het belang van de consument en drinker, mensen wijzen op hun tekortkomingen en fouten bij het degusteren van bieren van hoog niveau. Wen er maar aan!

4 likes

Ik moet eerlijk zijn. Dit kan ik slechts respecteren, en ik had niet anders van jou verwacht.

4 likes

:thinking:

Zul je nog even verder moeten zoeken. De Seagull is n handopwinder :wink:

4 likes

Zo lang je maar niet, als C Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963, met de Seagull in het (zwem)bad gaat :wink:

2 likes

Wat een leuk concept! ik hoor vandaag voor het eerst van een FiF. Nu maar eerst even een stomme vraag:
Hoe kan ik meedoen?

Ik neem aan dat er ook wel een keer eens nagedacht over een soort gezamenlijk horloge? Een echte Grail watch die je dan met bijvoorbeeld 12 man koopt zodat ieder een keer in het jaar een maand lang met een geweldig horloge om zijn pols loopt? Ik noem een AP Royal Oak of een Daytona?

2 likes

Nu hij bij mij weg is zal ik de lijst updaten. Met mijn naamgenoot @The_Don toegevoegd.

  1. Marnixmoed

  2. Thijssie

  3. Pat486

  4. Spierbundel

  5. Jaroen

  6. Phoenixm.bas

  7. RBK

  8. Galf

  9. Thieuke

  10. Eddio

  11. S_Augustinus

  12. koekoek

  13. wil fox

  14. Logixa

  15. NielsV

  16. Berend

  17. Regenboog

  18. Fate_Amenable_To_Change

  19. Brinkmeister

  20. Chlorophyl

  21. Blauwbeer :point_right:

  22. :point_right: Sjoerd_K

  23. Enlil

  24. Wannawatch

  25. Firly

  26. Stratos

  27. W.E

  28. TheWatchDude

  29. Jarl

  30. Spooler

  31. Goku13

  32. Mink

  33. MechanicalFreak

  34. JPM

  35. Chillekasper

  36. CDG

  37. GiveMeYourDough

  38. Sebastiaan95

  39. JeanLuc

  40. ILoveWatches

  41. Mpaj

  42. Bizzarrini

  43. The_Don

1 like

Nee, maar dat is niet eens een slecht idee.

2 likes

Ik zal wel eens even voorzichtig een topic openen en dan nog voorzichtiger peilen of mensen zo maar € 2000 willen inleggen voor iets waar ze een maand per jaar van kunnen genieten.

Voor 24k kunnen we wellicht wel de ultieme Fiffer aanschaffen? Ik weet echt niet hoe de verzekering daar tegen aan kijkt…

2 likes

Het idee is heel gaaf. Maar enorm lastig uit te voeren denk ik

2 likes

Exact! Maar dat is juist de uitdaging… stel dat het werkt! Ik heb niet de financiële capaciteit om een nieuwe AP Royal Oak te kopen. Maar dit is wel een optie om er een te bezitten (al is het maar deels). In de praktijk draag ik mijn horloges ook maar een paar weken per jaar. Een maand per jaar een echt super bijzonder horloge dragen? Die ook nog echt van jezelf is? Ik teken ervoor…

2 likes

Hm, en wat als iemand ineens met de noorderzon vertrekt? Het horloge onherstelbaar beschadigd, of als iemand wat laks is en het horloge een maandje langer vasthoud?

1 like

Dat is oplosbaar, elkaar goed in de ogen kijken, ff middagje met 12 man op stap en een contract afsluiten. Vertrouwen is de basis…

1 like