Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

Heb geen bandjes of dergelijke om toe te voegen, daarom maar wat leesvoer.

3 likes

Ik ben benieuwd naar het boek en het horloge! :sunglasses:

Dank @Spierbundel !

1 like

Nee, banden swappen gaat ook bij mij met vnl 22 en 24 mm voorraad niet makkelijk. Dat gezegd te hebben, vind ik leer erop vaak wat iel ogen.
Mooist vind ik em persoonlijk op z’n groene NATO.
De Seagull is er ook in een maatje groter, maar vind persoonlijk de verhoudingen op die wat minder.
Het uurwerk wordt ook door andere merken gebruikt in grotere kasten waar ik de verhoudingen wel ok vind, zoals bv de magrette.

Leuk om te lezen dat dit Fiffer momentje heeft gezorgd voor de interesse in een handopwinder.

1 like

Ik vind hem heerlijk en super chique op leer…!
Draag hem ook echt alleen op leer. Wel 1teint donkerder dan op de geposte foto ondertussen.

Kijk uit naar de volgende drager en zijn fotos en verhalen…

5 likes

Wat mij opvalt is dat de wijzers een fatsoenlijke lengte hebben, bedenk ik me net. Mooi hoor.

3 likes

Klopt, er wordt maximaal gebruik gemaakt van de ruimte. Dit te samen met het sunburst zwart blauwe effect op de wijzers maakt het voor bij een heel erg mooi setje die je aandacht blijft trekken.

1 like

Wacht even? Je hebt een Seagull 1963 en die vind je geweldig en je twijfelt over de Alpinist? Die is nog 1mm groter geloof ik. Dus… Heb je hem al besteld?

1 like

Kweenie wat het is. Maar vermoed dat de vloeistoffen de tijd weergeeft of een soort barometer is?

Fiffer status vrijdag 24 augustus 2018:

  • Zeemeeuw is veilig vanuit @Spierbundel’s krachthonk naar Nijmegen gevlogen!!! :sunglasses:
2 likes

Alvast een eerste foto van de Zeemeeuw van vanmiddag in mijn casa; hij maakt het goed! :slightly_smiling_face:

4 likes

De aandacht gaat naar de stoel op de achtergrond. Ik kan er maar één woord voor vinden…stijltje hoor. Een Chesterfield aan de overkant staan? :sunglasses:

1 like

Klopt helemaal, uren en minuten worden weergeven. Het zal vast via een leuk buizensysteem lopen. De uurwisseling was wel leuk om te bekijken, dan gebeurd er veel.

1 like

Hahaha dat is een schapenleren Joris fauteuil (ik heb er overigens 2) ; je gok dat er een chesterfield tegenover staat klopt als een bus!l :joy:

:sunglasses:

2 likes

Haha heerlijk!

1 like

Deed met denken aan de hydrologische hyt horloges

https://www.google.nl/search?q=hyt+watch&client=ms-opera-mobile&channel=new&espv=1&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiDicbhxovdAhVCblAKHSLkCsAQ_AUICSgB

De Fiffer Zeemeeuw kan weer door!
Ik zie dat de volgende kandidaten op de lijst in Zuid Holland en Groningen wonen.

  • Heeft iemand er een probleem mee als ik de Fiffer als eerste nu afgeef aan mede-Nijmegenaar @Phoenix.bas die ietsje lager op de lijst staat?

Vraag is specifiek voor @RBK , @Pat486 en @Galf! :slight_smile:
(Anders verstuur ik em alsnog eerst naar RBK)

2 likes

Marnixmoed

Thijssie

Pat486

*Spierbundel

Jaroen

RBK

Pat486

Galf

Phoenix.bas

Firly

Thieuke

Eddio

S_Augustinus

koekoek

wilfox

Logixa

NielsV

Berend

Regenboog (Erik)

Fate_Amenable_To_Change

Brinkmeister

Wie weet, om toch een beetje gevoel te krijgen bij dit model.

1 like

Geen probleem! Positie maakt mij niets uit :slight_smile:

1 like

Ik heb er ook geen problemen mee. Zulke logistics flexibel oplossen!
Cheers, Theo

1 like

Voor degenen die schuiven met de lijst, aub even de lijst up to date te houden. Nu staat bv pat486 er bv 2 keer in, en is Jaroen al aan de beurt geweest.
Bvb