Hij is echt erg leuk bij een pak. Casual issie iets minder.
Classy! 
Een pak haalt het horloge inderdaad omhoog. De enige klasse bij mij waren de klasse(n) waarin ik hem droeg

Hoi denvro. Doe graag mee deze schone dame eens om de pols te zien.
1: GMTplus1
2: Ruud
3: Ari
4: Engel
5: ElderRuwy
6: Juxienn
7: Pedersen
8: Jos
9: Mipnick
10: Pim
11: Tinuske
12: Omit
13: Ascarileo
14: denvro
15: mdevalk
Om wiens pols hangt de Butex momenteel eigenlijk?
Dat durf ik nog niet te zeggen, ik verwacht hem vandaag te ontvangen. 
Als hij niet zo leuk is als de voorpret van t ontvangen zie ik het helemaal goed komen! 
Ik laat het natuurlijk horen.
Nee dat niet 
Wegens omstandigheden helemaal niet meer aan de fiffer gedacht…
Vandaag het pakketje van @Mipnick mogen ontvangen op de zaak!
In goede orde ontvangen en inclusief een heerlijke versnapering uit Braboland! Dank daarvoor! 
Hoppa, Aquis van de pols en de tank om de pols.
Wat een leuk begin! Op zich kan t contrast op bijna alle vlakken niet groter maar toch valt het wennen me mee. Had ik meer moeite mee verwacht.
Mijn collega’s vinden hem, geheel volgens de verwachting, maar duf. Prima joh! 
Hier alvast een plaatje en kom er natuurlijk op terug! 
Ik dacht, plaats weer een plaatje van de coole tank!
Zie ik gewoon nu dat het alweer 2 weken is. 
Dan ook maar gelijk wat ervaringen.
De belangrijkste reden om mee te doen met deze fiffer was om een tank te ervaren. Hoe mooi is dan deze mooie opwinder om dat uit te proberen!?
Wat heb ik geleerd? Dat is leuk!!
De vorm vind ik echt heel mooi op de pols en wennen was en is nauwelijks nodig. Met een mooi sluitende trui (draag ik het meest) heb ik telkens het idee dat ik iets bijzonders om heb en kijk regelmatig naar mijn pols.
Zijn er ook nadelen? Ja natuurlijk!
Tegenwoordig draag ik (en velen) meer dan alleen bruine leren schoenen, nette overjassen en zwarte pantalons. Combineren met sneakers mag en gaat tegenwoordig prima denk ik maar merk dat ik in de ochtend wel bewust voor de tank moet kiezen.
Verder krijg ik al weinig te horen over m’n horloges maar ook vandaag kreeg ik alleen deze van een collega; “hè daar heb je dat lelijke ding weer” 

Onder aan de streep; Ik zou graag een tank aanschaffen. Hij gaat niet vooraan in de rij want oh wat heb ik nog meer te wensen op horloge gebied maar het heeft me zeker aangenaam verrast!
TLDR? “Kek ding wel!”
@AB64 nogmaals hartelijk dank voor deze mogelijkheid, heel cool!!
Tijd om @Tinuske eens te contacten voor de volgende in de rij…
Heel herkenbaar allemaal.
We zouden allemaal eigenlijk een tank in de verzameling moeten hebben, voor juist dat ene moment. Maar er zijn te weinig van dat soort momenten om de aanschaf te rechtvaardigen.
Maar het blijft een speciaal model, en de wetenschap dat een 90 jaar oud horloge je vertelt hoe laat het is, is ook mooi, toch?
Iedereen heeft wel een collega met matig zicht.
Ik heb er alvast zin in!
Ja absoluut!!
Een paar dagen geleden kwam hij dan eindelijk binnen: de Butex fiffer.
Rechtstreeks uit koekstad Deventer, als ik het goed begrepen heb. Dat was te merken aan de inhoud van van de doos. Bedankt daarvoor @Pim 
Vandaag heb ik 'm voor het eerst om de pols geslingerd. Het is even wennen aan zo’n tank, maar ik vind het best geinig eigenlijk.
Ok, naar moderne maatstaven had het wellicht allemaal ietsie groter mogen zijn. Zelfs voor mijn niet al te imposante pols.
De kast gaat enigszins op in het geheel met de band. Er blijft echter nog wel voldoende horloge aanwezig.
De plaat met opgelegde cijfers is prachtig. Ik zit nu al een tijdje te spiegelen in het licht. De cijfers komen dan mooi van de plaat af.
Ik ga deze de komende week eens wat vaker dragen.
Veel plezier ervan!
Die opgelegde indices zijn inderdaad mooi, en ook prachtig vastgelegd!
En hij staat prachtig!