Flipper it Forward: Vintage Butex Tank

Prachtige foto…

Bijzonder hoe dat gaat. “Dat iele dingetje om mijn pols???”
En een week later:

4 likes

Zou me bijna afmelden voor de lijst…
:wink:

Kan niet wachten tot ie een week of twee hier om de pols mag!

1 like

En na een midweekje bij mij is de Butex Fiffer weer door naar de volgende: @Fritzer. Veel plezier ermee! En hartelijk dank voor de gelegenheid om dit leuke horloge te mogen passen @AB64, heeft toch iets in me aangewakkerd :slight_smile:

1 like

@Mnfrd: de Butex is binnen!
Dank voor de lekkere extra’s namens de kinderen :wink:
Ik zal mijn eerste moment met zonlicht deze week gebruiken om er eens rust naar te kijken en wat kiekjes van te schieten.
Eerste indruk: wennen!
Eerste reactie van mijn vriendin: een echt oude mannen horloge :face_with_raised_eyebrow::sweat_smile:.
Eerste blik in de spiegel: hmmm…dat oogt dan toch niet zo verkeerd.

Deze week maar eens kijken of hij gaat bevallen.
Alvast dank voor het mooie initiatief @AB64!

7 likes

Dat kastje :ok_hand:

2 likes

Graag gedaan, fijn dat het klokje in goede orde gearriveerd is. Grappig: mijn vrouw was net zo sceptisch en vond het een oude-vrouwen-horloge! :neutral_face:

2 likes

Hallo beste flippers,

Ik heb mezelf van de lijst verwijderd. Mogelijk sluit ik later alsnog weer aan :slight_smile:

1: GMTplus1
2: Ruud
3: Ari
4: Engel
5: ElderRuwy
6: Juxienn
7: Pedersen
8: Jos
9: Mipnick
10: Pim
11: Tinuske
12: denvro
13: mdevalk
14: captainslow
15: Mnfrd
16: Fritzer
17: StefanM
18: Jessezet
19: Piede

@Fritzer
Heb jij 'm nog in jouw bezit?
#ongeduldig :slight_smile::slight_smile::slight_smile:

2 likes

Is deze nu bij @StefanM of nog bij @Fritzer ?

1 like

@Fritzer heeft 'm nog. Hij heeft nog geen reactie gegeven…

Mooi initiatief, @AB64! De kastvorm en details van de Butex intrigeren me wel, dus ik heb mezelf op de lijst gezet.

1: GMTplus1
2: Ruud
3: Ari
4: Engel
5: ElderRuwy
6: Juxienn
7: Pedersen
8: Jos
9: Mipnick
10: Pim
11: Tinuske
12: denvro
13: mdevalk
14: captainslow
15: Mnfrd
16: Fritzer
17: StefanM
18: Jessezet
19: Piede
20: stradale

1 like

Hij ligt inderdaad nog bij mij. Veel te druk geweest en weinig actief op forum. Ik ga me schamen in een hoekje :relaxed: en ga het horloge dit weekend naar @StefanM sturen.

4 likes

Zojuist ontvangen en gelijk om de pols geslingerd…

Even wennen, maar precies het mooie van het “flipper it forward” concept. De mogelijkheid om een horloge te dragen wat je (wellicht) niet zomaar zou kopen. Dit gaat bij mij wel op, nog nooit overwogen een tank aan te schaffen.

Ik kijk uit naar m’n tijd met de Butex.

6 likes

Goedemorgen

Ik probeer de adresgegevens van @Jessezet te verkrijgen via pb, maar daar komt nog geen reactie op…
Omdat ik vanaf eind deze week een aantal weken niet in Nederland ben de volgende suggestie…
@Piede stuur je mij via pb even jouw adresgegevens? Dan komt ie jouw kant op morgen.

Edit: horloge gaat morgen richting @Piede!

2 likes

Mijn tijd met de Butex Tank zit erop.
Vanmiddag gaat hij door.

Het is bij de eerder geplaatste foto en draagdag gebleven.
Het is een mooi horloge, maar qua kastvorm en met name het formaat niet helemaal mijn ding.

Zoals al eerder gezegd, dat is het mooie van het forum en het flipper-it-forward concept. Zo kun je een horloge ervaren zonder zelf de aanschaf te hoeven doen!

@AB64 enorm bedankt voor het ter beschikking stellen.

Groet,
Stefan

1 like

Het kleine horloge is ontvangen. Nu maar eens aankijken hoe lang ik het ga proefdragen :slightly_smiling_face:

5 likes