Bijna, nog een “paar” nachtjes slapen Bouke
Vanochtend voordat ik de HFLE op ging halen eerst in bij @koekoek in Utrecht de turtle opgehaald.
Mooi horloge die ik de komende week (na het werk) ga dragen naast de Aevig Balaur LE.
De turtle is behoorlijk compleet met stalen band, rubber en diverse nato’s.
Als ik wat meer tijd heb zal ik wat foto’s maken en wat meer er over schrijven.
Voor nu 1 foto die ik snel gemaakt heb op de parkeerplaats bij de HFLE uitreiking.
En flipper it forward …
Nog 9, en dan ben ik aan de beurt, hoera!
Lijkt wel een gangbang zo😬
In plaats van een soa loop je geheid kans op flipperitus.
Lekker, nu ik er zo over nadenk, zijn er al behoorlijk wat forumleden voor me geweest, de verzameling zweet, huidschilfers, haren en andere lichaamsappen zullen niet te tellen zijn.
Shit, had ik me nu niet even eerder kunnen opgeven, dan had ik geen afgelikte boterham gekregen
Edit, ik lees net op een ander forum, dan enkele van de leden boven mij de gewoonte hebben om de mooie dingen zich eigen te maken door deze te beswaffelen, oh god, dat wordt wat
Ja dat kan heel goed
Ik mocht daarnaast van Arjan de FlipperTurtle even om de pols doen tijdens de uitreiking. Ik was trouwens best onder indruk: ik had steeds het idee dat hij te groot zou zijn (tov van de originele Turtle) maar het viel 100% mee. Zucht, toch maar weer op het verlanglijstje dus…
Mijn advies voor 2017 aan jou is dan ook…Bezoek enkel horloge forums. Laat die ‘andere forums’ ajb achterwege, geeft waarschijnlijk een hoop rust😉
Gelukkig is ie waterdicht. Zal em maar ff goed afspoelen
De FiF mag weer naar een ander baasje, ik heb hem met plezier gedragen, zowel op rubber als nato, de stalen band heb ik niet gebruikt.
Ik zal kijken of ik er nog wat meer zinnigs over kan schrijven, niet mijn sterkste kant en nog een paar leuke foto’s.
Mocht er iemand zijn die hem bij mij wil ophalen dan heeft dat mijn voorkeur, anders dan maak ik er een mooi pakketje van en stuur ik hem (na mail contact) door naar de eerstvolgende op de lijst die belangstelling heeft.
De FiF…
Hebben we nu naast flipperen ook fifferen?
Ik fiffer,
Jij fiffert,
Hij/zij fiffert,
Wij fifferen,
Ik fifferde,
Jij fifferde,
Hij/zij fifferde,
Wij fifferden,
Wij hebben gefifferd.
Wat zou ik, jij, hij,zij, wij etc dan gedaan moeten hebben…
Ik weet niet waar je woonachtig bent, maar morgen en vrijdag zit ik op de weg voor het werk.
Mits in de buurt kan ik even langscrossen eventueel.
Morgen rij ik in de richting van het oosten, Amsterdam, Hilversum, Eemnes etc, en vrijdag naar het zuiden als ik get rooster goed in mijn hoofd heb zitten.
Ik woon/werk in Dronten.
Wat is dat ding GROOT als je hem naast de Balaur ziet.
Vanaf eemnes is het 60km enkele reis omrijden naar de volgende stop naar Dronten, beetje te gortig vrees ik. Die kan ik niet maken.
Als je verzenden geen probleem vindt houd ik me warm aanbevolen
Houthalen-Helchteren, Belgisch Limburg
We kunnen toch gewoon t lijstje aanhouden? Volges mij is nr 3 aan de beurt.
Die valt op mijn telefoon precies weg, maar er is vast iemand die t wel kan lezen.
Ik heb het voor je erbij gezet