Serica toch?
Man jij maakt zelfs flip flops op de openbare weg en brengt het er levend van af samen met Formex
Zonde! Ik heb er juist spijt van deze ooit weg te hebben gedaan. Mooi doel voor 2024
Ach, veel liever een vuilbak dan weer maar is een foto met tenen in beeld, wat jij @ZeeVanTijd
Onbegrijpelijk om hier 3 of 4 Explorer te zien.
Ik heb echt met pijn in mijn hart mijn Explorer 39 verkocht.
Nadat ik mijn Sub kocht naast de DJ en Explorer werd de Explorer verstoten.
Als one piece (Rolex) of exit watch wanneer je verder stopt met de hobby is het echt de perfecte Rolex. Zelf had ik altijd het idee om hem als Exit watch te houden als ik ooit stop met de hobby en gewoon de Explorer blijven rocken. Maar dan is het toch ineens weer veel geld om in de kluis te laten liggen voor later. Ach ergens snap ik het misschien wel.
Niet perse een flop, want ik vind deze oprecht nog steeds prachtig, maar om de pols deed deze mij niet heel veel. Iets met verwachtingen en de realiteit
Is de nieuwe Timex commuter met grill plate van Serica
Hear, hear
Gelukkig alleen zonder sokken
Huh? Is dat een Timex? Wat bedoel je met grill plate; heeft Timex een Serica gekopieerd? Da’s toch echt wel de beker, dat zelfs microbrand nu nagemaakt worden…
Voor mij deze vintage zodiac. Ik houd van zodiac en heb nog een 24 hour wijzerplaat in de collectie. Maar deze draag ik toch eigenlijk nooit. Zonde want het is een mooi horloge maar toch geen klik blijkbaar.
Enthousiast een bod gedaan bij Catawiki en direct al bang dat ik hem zou winnen. Staat sinds ik hem binnen heb te koop.
Voelt als een prima horloge, maar te veel glans voor mij.
Haha ja wat je al niet doet als stresstest voor een horloge…
Kan me voorstellen. Vind deze mooier met een rode of gele secondenwijzer een stuk aantrekkelijker.
Open ik het “Flop 2023” topic en wat staat er bovenaan te stralen? Mijn prachtige FC!
Ik ben er dolblij mee Rik dus dit fraaie horloge is helemaal goed terecht gekomen en qua maat past ie perfect op mijn 17,5 cm pols. Zelfs de stugge lederen band is nu zo soepel ingedragen dat je het horloge bijna niet meer voelt om je pols.
Dat is vreemd. Ik heb geen AD gebruikt voor service. Had een probleem met het uurwerk van een vrij nieuwe Club, heb keurig wat mails uitgewisseld met een mevrouw van Nomos in het Duits over wat er gebeuren moest, kreeg een waybill label opgestuurd, en drie weken later was het horloge terug, samen met een uitvoerig rapport.
Ik weet niet of ik de notie van een AD tussen mij en de service organisatie aan zou bevelen. Ik heb de neiging om te denken dat de AD als een soort van “chinese telefoon” kan fungeren, en dat de boodschap dus dunner wordt al naar gelang hij over meer schijven loopt.
Ook weet ik niet of er een wezenlijk verschil is in garantie-afwikkeling en post sales service buiten de garantieperiode. Dat zou kunnen, natuurlijk.
Dat zullen we nooit weten. Ik was wel blij om een persoonlijk aanspreekpunt te hebben in de kwestie. Maar alles staat of valt met de betrouwbaarheid natuurlijk en dat weet je niet altijd op voorhand. Beter advies is om alles op mail te hebben met foto’s en instructies, dan heb je iets om op terug te vallen.
Ofwel alleen maar quartz meer, zorgelozer kan niet
Aye! Je hebt me inderdaad heel blij gemaakt…
Jouw flop 2023 is mijn top 2023