Heb mijn FLORIJN 1 laten graveren, geïnspireerd op Delfts blauw. Is door Viljo Marrandi gedaan (te vinden via zijn website). Echt een kunstenaar die op zeer kleine oppervlaktes iets moois kan maken. Hier de foto’s.
Ik vind dit echt supergaaf!
Weer eens wat anders; misschien niet geheel wat ik zou dragen, maar dat maakt niet uit. Blijft mooi gewoon qua kunstwerk
Ik heb even op zijn site gekeken. Heel mooi inderdaad. Een artiest die man.
Soooow! Dat is echt HEEL erg gaaf!
Ben van de Florijn niet onder de indruk, maar zijn graveerwerk maakt het wel een unieke klok. Gaaf gedaan hoor!!
Het horloge doet mij ook niks, maar het graveerwerk is wèl erg goed gedaan.
Wooow, dat is mooi gedaan.
Ik wist niet eens dat dat kon, maakt deze Florijn toch uniek.
Heb je hem al laten zie aan de maker van Florijn horloges.
Prachtig gedaan.
groetjes Lenno
Ook eens op zijn site gekeken en dat zijn wel heel bijzondere dingen die hij maakt. Mooi hoor.
Hhe is toch de maker van de florijn horloges?
Niet mijn smaak maar wel erg knap gedaan!
Mvg. Bertjan
Op en top Hollands
Ben diep onder de indruk van het werk van de graveur. Het thema is inderdaad een kwestie van smaak, maar het vakmanschap staat buiten kijf. Als “canvas” vind ik echter dit horloge niet bepaald voor de hand liggen. Een strakke duiker getooid met een Delfst Blauw geïinspireerd gravure, vind ik een bizarre combinatie.
Zag het al voorbij komen op FB, echt super gaaf gedaan.
Zit zelf ook al een tijdje te denken een achterdeksel te laten graveren. Heb je een indicatie van de kosten van deze gravures? Mag uiteraard ook privé!
Kunstenaar!
Helemaal geweldig dit zeg.
Waaaanzinnig!! Ga je de bezel ook nog onder handen laten nemen? Deze oogt nu wat out of place
Mee eens, ik zou deze gravure - die me wel bevalt overigens - op een ander uurwerk hebben laten plaatsen. Het welke ? I don’t know.
Hier een voorbeeldje dat ik een tijdje terug op een Engels forum zag:
Gezien dit horloge, vind ik dit een geslaagde actie!
klop, ben de man achter FLORIJN horloges.
Gravures blijven een kwestie van smaak, maar dit vind ik persoonlijk een geslaagde combinatie.