Fossil: Swiss Made > lekker bezig

getriggerd door dit bericht :smile:

wezen zoeken, die gasten zijn serieus leuk bezig :

4 likes

Dat ziet er heel niet verkeerd uit. :+1:

Opmerkelijk wel dat een modemerk de serieuzere ‘wis’ kant opgaat.

Ik vind die middelste wel leuk. Van alle modemerken heeft Fossil wel de leukste horloges. Kwalitatief ook wel prima.

1 like

wat heet modemerk in dit geval. Volgens mij maakte fossil al redelijk aan het begin van zijn ontstaan horloges.
Moeten we Cartier dan ook een modemerk noemen ?
valt een beetje in de categorie defenities :wink: Dress watch, plakmerk, modemerk whaha

5 likes

Niks mis met Fossil.
Ze hebben ook een leuke pilot quartz:

ook in zwart op wit uitvoering.

Grt

Nooit echt fan geweest van Fossil. Maar misschien wordt 't toch nog wat! :wink:

Dit ziet er beter uit dan de meeste van Fossil, misschien vooral omdat ik als ik deze om de pols van iemand zou zien absoluut niet zou zeggen dat het een Fossil is. Mooie klokjes, ben benieuwd naar de prijs/kwaliteit. Al denk ik niet dat een fossil zich hier ooit een plekje in de doos gaat bemachtigen

Ze maakte altijd al heel redelijke klokjes, goede ontwikkeling dit.

Rond de 500€ meen ik ergens gezien te hebben

Hmm, straks ook maar even googlen. Maar zeker als ze rond de 500 zijn denk ik niet dat deze er gaan komen.

+1 ik vind ook meer dat fossil valt onder de budget horlogemerken, zoals Pulsar en Lorus. Wel heb ik t idee dat Fossil meer op mode trends inspeelt.

1 like

Dat komt vast doordat ze ook, anders dan Pulsar en Lorus, ook mode-artikelen maken. Moet de eerste handtas van Lorus of Pulsar nog tegenkomen :smile:.

Goed punt. Ken de rest vh assortiment niet zo :wink:

Zo ongeveer alles, schoenen, kleding, mutsen/sjaals, ringen, armbanden
 Noem t maar op
 Horloges was/is wel een vrij groot deel.

Het lijkt erop dat ze zich serieus willen gaan meten met de de swatch group. Zodiac is bijvoorbeeld ook een merk van Fossil en die maken naar het schijnt erg leuke remakes van duikers uit vervlogen tijden.

Ik zag deze dit weekend in duitsland bij een juwelier in de etalage liggen:

Not bad!

Volgens mij was ie 139 euro

Die is wel erg leuk ja. Mooie band ook

Ik vond de “Decker” lijn altijd wel aantrekkelijk, heb er zelfs een in “stealth” gehad, maar dat was haast niet af te lezen!

ziet er ook goed uit, de tekst onder / boven de subdials had niet zo gehoeven. Verder aantrekkelijke kleuren combinatie.

Swatch Group heeft merken als Breguet, Blancpain, Harry Winston, GlashĂŒtte Original & Jaquet Droz & LĂ©on Hatot.
Dat belooft nog wat :smile: