Aan de andere kant,die ‘ruis’ is eigenlijk alleen te zien bij flinke vergroting en zo kijken de meeste mensen niet naar foto’s
Hij is al live sinds vandaag… cool en spannend. Hit of shit zeg maar.
Haha. Remie heeft deze zelf ontworpen. Erg anders dan anders en toch vertrouwd.
Ja klopt, dat is gewoon ook zo, maar is ook een beetje een flauw argument. De beeldkwaliteit moet gewoon optimaal zijn, hoe je de beelden ook gebruikt.
Jazeker…pracht foto’s. Dito horloge Voor mij persoonlijk te fors qua prijs helaas. Ik verwacht dat ie sowieso binnen notime zal zijn uitverkocht
Nee nee Stef, ze zijn goed Hahahahah
Dat help ik je hopen! Thanks!
We kunnen er lang en breed over l#ll#n maar het blijven prachtige foto´s
En ik lees net dat er nog een paar bij komen. Joepie.
Naast een heli?
Mooie foto’s hoor, niks mis mee!!
Mooie foto’s man!
Mooie foto’s, knap horloge!
Prachtige foto’s, prachtig horloge!
Ik doe het je niet na. Veel liefhebbers hier proberen aardige plaatjes te schieten van hun baby’s, en weten uit ervaring dat het niet meevalt om iets te schieten dat 1. redelijk de werkelijkheid weergeeft, en 2. ook nog eens sfeer heeft.
En om dan ook nog eens een technisch verantwoorde foto over te houden, ga er maar aan staan.
Met digitale fotografie is het voordeel dat je 200 foto’s kunt maken, en er dan altijd wel iets bij zit dat toonbaar is.
Supergave foto’s weer Stef! Het horloge is ook mooi. Het detail van de schoppen in het uurwerk vind ik bijzonder leuk gedaan.
De veerton is leuk gedaan,“enteen jewels” vind ik dan weer jammer.
Verder strak horloge en mooie shoot
Haha ja dat is inderdaad zo. Het betreft een standaard 6497 die later is omgebouwd naar centrale secondes. Dan voorkom je dat kennelijk niet met de brug die erop ligt.
Iedereen bedankt voor de reacties!
Klopt,de brug kan niet korter want dan is er onvoldoende materiaaldikte om te bevestigen,en de veerton trekt toch de aandacht
In z’n geheel een geslaagd horloge.