Fototopic nieuwe Subdelta

Mooi hoor!

1 vraagje, heeft hij nou 1 gepolijste lug op de derde foto?

1 like

Thanks! Dat zal de slechte belichting zijn. Ze hebben wel gepolijste schuine randjes / bevels op de lugs voor het effect.

7 likes

Zo dat zijn indrukwekkend mooie foto’s van een heel mooi horloge zeg

3 likes

Bijna goedšŸ˜Ž

1 like

Dankjewel! Je weet het nooit maar wie niet waagt, die niet wint…

1 like

Tien mag ook natuurlijk…:joy:

2 likes

@ss@le…:smile:

4 likes

Ik vind de ā€˜enteen’ een echte afknapper.
straalt namaak en copie uit.

1 like

Heb je ook gelezen waarom dit zo is?

Moet zeggen dat ik die mening deel, snap dat het ā€˜blijkbaar’ niet anders is. Echter, zou het mij weerhouden.

Overigens erg leuk om te zien dat je dit allemaal hebt weten te bewerkstelligen!

1 like

Gelukkig vind ik het wel een fraaie klok (met een geheel eigen design).
Dat namaak en copie kan ik niet plaatsen.

1 like

Das tautologie…dus geen pleonasme :smile:
Het is een technische aanpassing om iets te realiseren wat normaal niet bij dit caliber voorkomt,dus vind ik het ā€˜ā€˜zeiken’’ over dat afgekapte woord eerder gewoon miere(n)n@ukerij. :grin:

3 likes

Verdient wellicht niet de schoonheidsprijs, maar dat het ā€˜namaak en copie’ uitstraalt vindt ik nergens op slaan.

1 like

Klaarblijkelijk vergeten de critici dat het horloge een thema heeft. Het ontwerp past daar uitstekend bij.

1 like

Inderdaad. Juist een horloge met een eigen gezicht. Like it or not.

1 like

Toch denk ik eerder aan een Comanche dan een gevechtsvliegtuig, maar cool none the less.

Is zo’n klein UV lampje wat? Ik bedoel, gloeit je horloge na kort opladen langer na?

1 like

Zo’n UV lampje werkt inderdaad prima, maar ik heb met een LED zaklamp de wijzerplaat belicht. Werkt ook prima.

1 like

Dan heb je het over de RAH-66?

Yup.

3 likes