Fototopic nieuwe Subdelta

Ik zie die piloten idd wel zo’n subdelta om de pols hebben.

1 like
  • looks uurwerk
  • stroopwafel
  • HF pilot limited feel
  • afwerkingetjes

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/9/4/9481b032c71cd593418832f5a1e7e32c43eaff40.JPG

De onderkant van de ’ ace ’ die niet gecentreerd is met het midden van de billetjes.
Hoogst irritant en jammer voor de algehele kwaliteitsindruk.

Nu vind ik op de foto het horloge duidelijk leuker overkomen op NATO (terwijl ik nooit een nato gedragen heb noch de behoefte daaraan ) Maar de achterkant geeft een heel andere look dan de voorkant. Waar ik de achterkant heerlijk strak en technisch eruit vind zien is de voorkant een beetje cartoon-achtig / minimalistisch. Op een of andere manier klikt het niet helemaal.

Maar nogmaals… de looks/feel van de achterkant maar dan aan de voorkant ook :slight_smile:

1 like

Wat is het verschil tussen voor- en achterkant? Behalve de ace tussen de lugs snap ik het verschil zoals je beschrijft, niet.

1 like

De UV laadt lume erg snel en hevig op en het is een übercool speledingetje

1 like

De gravure is met de hand gedaan, dat zorgt voor een minder strakke look dan wanneer een robot het doet en dat is precies waarom ik het met de hand liet doen. Karakter. Maar ik respecteer je mening.

Trouwens: iedereen bedankt voor de feedback!

Zojuist numero 9 verkocht, gaat eigenlijk best lekker.
Kickstarter loopt voor geen meter maar die heb ik blijkbaar niet echt nodig voor een acceptabele oplage.

6 likes

Er zit genoeg werk en kwaliteit in om de prijs te rechtvaardigen en mensen over de te streep trekken.
Ook zullen de projecten als de Pilot1 een rol spelen…die was snel uitverkocht en zeker waardevast.

1 like

Deze Ace had wel strakker gemogen bij nader inzien dus point taken.

Reageer ik nu op mijzelf? En alweer? Ben aan vakantie toe.

4 likes

Wat zijn eigenlijk de plannen met de Periscope? Ik zat net nog eens te kijken, maar eigenlijk is dat ook wel een heel fraai ontwerp.

1 like

Dankuwel. De plannen: er zijn nog 2 van de oplage van 25 verkrijgbaar, daarna komt hij niet weer in deze vorm op de markt.

Wel in een andere vorm?

1 like

Moest hem even opzoeken, maar deze dus:

1 like

Nou: model 4 (Blue Ace) wordt nu verkocht en maken we in Q4, dan komt zeer waarschijnlijk de Trooper (een 40mm infantry watch, nog op de tekentafel) en heel misschien dan een 40mm 12-uurs Einzeiger in de geest van de Periscope. Dit alles zal in staal komen, al dan niet gestraald.

2 likes

Ja, ik snap het wel. ik was te snel met mijn beoordeling.

2 likes

No priblem! Vraag alles wat je wilt weten, daar ben ik voor aangaande mijn bescheiden merkje

1 like

Ik ben er erg nieuwsgierig naar. Ik vind dat je goed bezig bent en een paar heel interessante watches hebt.
Ik hoop alleen dat je het nu wel bij Zwitserse uurwerken houdt, want dat houdt me echt tegen bij de Periscoop. Wellicht een vooroordeel, kan zijn, maar wel een ernstige overweging (het had overigens erger kunnen zijn: een Chinees uurwerk).

1 like

Wat is er mis met een goed Chinees uurwerk?

1 like

Waarom heb jij geen Chinese motor in die AM van je?

1 like

Omdat die Engelsen nogal chauvinistisch zijn. :smile:
Maar je hebt mijn vraag nog niet beantwoord.